Gå til innhold

Oftere og oftere deprimert.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og det er ikke slik at jeg er lei meg, slik mange ofte forbinder med depresjon. Jeg blir heller 200% LIKEGYLDIG. Jeg gir f i alt og alle. Vil sove hele tiden og føler meg helt utmattet. Får jeg f.eks beskjed om å fylle ut et skjema og sende inn så går jeg rett i kjelleren av stressfølelse og klarer ikke å gjøre det før 4 dager over fristen osv. 

I friskere stunder setter jeg meg mål, men når depresjonsbryteren slår seg på så går selvsagt alle planer rett vest. 

Jeg har familie og mange som er glad i meg. Jeg vet jeg betyr mye for mange, og selvbildet mitt er sånn passe greit. Jeg feiler hele tiden med jobb pga angst og følelse av å bare gjøre ting galt, så går hjemme på aap på 6 året. Prøvd mange tiltak i disse årene, og nå skal jeg igang med nettstudie. 

Skulle egentlig begynt med det i november. Har fortsatt ikke startet fordi depresjonen og angsten for å gjøre noe har halt det ut. Jeg ser problemer i alt. 

Alt jeg vil er å få være i fred. Vil ikke bli mast på eller pusjet frem. Jeg orker ikke.

Tja... Løsning på dette da? 😧 Har gått i terapi forresten, men ble skrevet ut i høst fordi når jeg først har kommet meg på time så er jeg bra. Klarer ikke hente fram de elendige følelsene når jeg er grei. 

Anonymkode: d7586...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått diagnosen Engstelig Unnvikende Personlighetsforstyrrelse. Var under utredning for bipolar, evt Emosjonell Ustabil, og scorer noe på det, men ikke nok til å få stilt diagnosene. Men den første (engstelig unnvikende) er 100 % riktig.

Anonymkode: d7586...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...