Gå til innhold

Oftere og oftere deprimert.

Anbefalte innlegg

Og det er ikke slik at jeg er lei meg, slik mange ofte forbinder med depresjon. Jeg blir heller 200% LIKEGYLDIG. Jeg gir f i alt og alle. Vil sove hele tiden og føler meg helt utmattet. Får jeg f.eks beskjed om å fylle ut et skjema og sende inn så går jeg rett i kjelleren av stressfølelse og klarer ikke å gjøre det før 4 dager over fristen osv. 

I friskere stunder setter jeg meg mål, men når depresjonsbryteren slår seg på så går selvsagt alle planer rett vest. 

Jeg har familie og mange som er glad i meg. Jeg vet jeg betyr mye for mange, og selvbildet mitt er sånn passe greit. Jeg feiler hele tiden med jobb pga angst og følelse av å bare gjøre ting galt, så går hjemme på aap på 6 året. Prøvd mange tiltak i disse årene, og nå skal jeg igang med nettstudie. 

Skulle egentlig begynt med det i november. Har fortsatt ikke startet fordi depresjonen og angsten for å gjøre noe har halt det ut. Jeg ser problemer i alt. 

Alt jeg vil er å få være i fred. Vil ikke bli mast på eller pusjet frem. Jeg orker ikke.

Tja... Løsning på dette da? 😧 Har gått i terapi forresten, men ble skrevet ut i høst fordi når jeg først har kommet meg på time så er jeg bra. Klarer ikke hente fram de elendige følelsene når jeg er grei. 

Anonymkode: d7586...440

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144339178-oftere-og-oftere-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått diagnosen Engstelig Unnvikende Personlighetsforstyrrelse. Var under utredning for bipolar, evt Emosjonell Ustabil, og scorer noe på det, men ikke nok til å få stilt diagnosene. Men den første (engstelig unnvikende) er 100 % riktig.

Anonymkode: d7586...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...