Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Nå har jeg vært hjemme med barn i over 5 år, nå begynner minstemann i barnehagen, og jeg skal begynne å jobbe fullt igjen. Noen som har noen tips til hvordan få overgangen til å gå greit, og hvordan best mulig organisere hverdagen? Kjenner jeg er spent på hvordan det skal bli, men håper det blir bra Anonymkode: 05c4b...11e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Hvor mange barn har du og hvor gamle er de? Viktigst er planlegging og oversikt. Aldri la det komme som en overraskelse at dere må ha middag i dag også eller at det er fotballkamp på torsdag og at barna er bedt i bursdag på søndag. Hold oversikt og ha en plan for flere dager fram. Anonymkode: 80e28...744
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Kontroll og gode rutiner. Jeg har en stor whiteboardtavle på kjøkkenet som jeg bruker som ukeskalender. Hver søndag kveld fylles kommende uke inn, hva skjer, hva skal vi ha til middag osv. Mandag kveld, helst litt sent (f.eks legger den ene barn mens den andre drar ut) storhandler vi, alt vi trenge til ukens middager osv. Familiekalender hvor hele måneden synes henger også på kjøkkenet, der fylles alt av avtaler inn, lege, helsestasjon, tannlege, frisør, bursdager osv. Anonymkode: 967ee...bd3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Godta at det er slitsomt i begynnelsen, og at det kan gå noen måneder før du er inne i det igjen. Jeg får gjerne økt søvnbehov når jeg bytter jobb, rett og slett fordi det er så mye nytt Anonymkode: ba9eb...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå