Gå til innhold

Kveldsaktiviteter for små skolebarn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må de egentlig gå på noe, disse minste skolebarna?

Jenta vår ville slutte på turn, hun har mistrivdes med det en stund, så jeg skrev en mail og meldte henne av. Da jeg snakket med en mor til en av de andre jentene i klassen (som har fire jenter i småskole-alder) ble hun helt sjokkert over at vi ikke hadde noe alternativ klart for jenta vår. Hun måtte da gjøre noe etter skoletid!

Men da lurer jeg - må de egentlig det? Hun går på SFO og er hjemme ca kl 16:30. Så er det lekser og kanskje litt lek med nabogutten, og vips så er det kvelden. 

Noen andre her med barn som ikke vil gå på noe etter skoletid?

Anonymkode: 04f5a...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min går ikke på noe heller. Har mer enn nok med skole, sfo, lekser. Vi nyter kveldene mens andre stresser rundt med henting, levering, forestillinger, kamper osv. De er ikke små så lenge. Hun skal selvfølgelig begynne på aktiviteter når hun selv ønsker, men foreløpig er dette nok. Hun er 7 år

Anonymkode: c0bf6...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er forskjellig, de har forskjellige behov.

Om datteren din har venner, leker og er i aktivitet (og ikke bruker all sin til på ipad e.l.) er det helt okei at det for henne holder med skole, sfo og frilek.

Jeg har to barn som er ganske forskjellig selv.

8-åringen trener 5 timer i uka og ville gjerne trent mer, elsker sporten sin, mens 10-åringen trener 1 time i uka og er mer enn fornøyd med det for hun vil heller ha ettermiddagene ledig for frilek med venner.

Anonymkode: 1a917...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...