Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Er enslig. Ingen sexpartner og har veldig lyst på det (egentlig kjæreste), men har biffgardiner og er litt flau over dette. Hva ville dere gjort? Er det noe å tenke på? Anonymkode: 4a9cb...806
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Du som har hatt en eller flere tråder om samme tema? 1. Slutt å bruke slike dustete og nedgraderende uttrykk om deler av kroppen din! 2. Aksepter deg selv slik du er skapt. 3. Slutt å tenke så mye. Jeg har hatt en del sexpartnere, aldri fått noen negative kommentarer, heller det motsatte. Jeg gidder heller ikke bruke energi på noe jeg ikke kan endre (uten stor risko for å gjøre sexlivet mye dårligere). Og om en mann ikke aksepterer meg som er helt normalt skapt (det er ikke noe unormalt med litt lengre indre kjønnslepper!), da er det ikke meg det er noe galt med. Da ville jeg syntes det var flott at han avslørte seg som en dust så jeg slapp å drasses med ham videre. Anonymkode: 94250...2b9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Ikke tenk på det! Har det selv og aldri fått kommentar på det så velger og tro det ikke er et problem. Anonymkode: c1052...9c0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Så lenge det er mulig å penetrere deg er det overhodet ikke noe problem for en mann. Så lenge du ikke får gnagsår, smerter og store problemer burde det ikke være et problem for deg. Slutt å strebe etter det perfekte, ingen er perfekt. Menn er fornøyd med en helt normal kvinnekropp, det er deg de blir forelsket i og bryr seg ikke om puppene henger litt, det er noen strekkmerker på magen eller de indre kjønnsorganene er litt lenger enn de ytre. Husk at menn er ikke perfekte de heller, men du blir forelsket likevel, Anonymkode: 4fdef...cc7
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 Takk til snille dere. Skal prøve å gjøre det. 😊 Anonymkode: 4a9cb...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå