Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Hvordan er det å bo der? Vi ønsker oss etterhvert barn, hvordan er det for barn der? Anonymkode: c0b01...edf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Ja, har bodd her i 8 år. Flott for barn! Vi har en på 10 og en på 6. Kort vei til byen med t-banen og senteret er i gangavstand. Mange kafeer i området + kino. Vi trives veldig godt! Anonymkode: debf4...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå