Gå til innhold

Eides språksjov nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvilken bukse Eide har på seg?

Jeg er på utkikk etter en bukse med ordentlig bootkutt - ikke bare rett ned, men mer sleng.

Hjelp :)

Alle ting man kan bruke et språkprogram til ;)

Anonymkode: 82d15...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som vet hvilken bukse Eide har på seg?

Jeg er på utkikk etter en bukse med ordentlig bootkutt - ikke bare rett ned, men mer sleng.

Hjelp :)

Alle ting man kan bruke et språkprogram til ;)

Hvilken kanal er dette på? jeg kan ikke finne det

Anonymkode: eaaf8...71f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken kanal er dette på? jeg kan ikke finne det

Nrk 1 :)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nrk 1 :)

Rakk det akkurat ikke

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Rakk det akkurat ikke

Postet litt fort. På oversikten her så sto det Herrens veier, ikke Eides språksjov :(

Men hva med noe sånt, eller er det for lite bootcut?
https://www.boozt.com/no/no/2nd-one/uma-002-satin-black-jeans-33-_13767055/13767075?utm_source=google&utm_medium=feed&utm_content=no&utm_campaign=productsearch&gclid=EAIaIQobChMIxvKxkajO2AIVlY4YCh0MCw3zEAQYBCABEgJ94vD_BwE

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Postet litt fort. På oversikten her så sto det Herrens veier, ikke Eides språksjov :(

https://www.boozt.com/no/no/2nd-one/uma-002-satin-black-jeans-33-_13767055/13767075?utm_source=google&utm_medium=feed&utm_content=no&utm_campaign=productsearch&gclid=EAIaIQobChMIxvKxkajO2AIVlY4YCh0MCw3zEAQYBCABEgJ94vD_BwE

Nrk var litt forsinket pga. statsbesøket i USA, det hadde nok ikke oversikten fått med seg... vi får skylde på Trump :P

Takk for forslag! Det er litt som den du linker til jeg er ute etter, men akkurat den modellen er veldig smal rundt knærne og øverst på leggen, og da blir slengen for liten. Har vært i x antall butikker og kikket, men har sett svært få slike bukser - har bare ei jeg går i nå, og det er jo litt lite ;)

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og når jeg scrollet nedover nå så oppdaget jeg jo den Odd Molly-buksen og de andre forslagene under. Ser ut som om jeg må kikke etter flare-bukser.

Skrevet
Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt vel mye høyvannsbukse for vinteren ;) Men ellers riktig - bare beina hadde vært 30 cm lengre ;)

Jeg har notert noen merker fra den forrige linken, så skal ut og søke etter de i butikker. Takk for hjelpen :)

Haha, det la jeg ikke merke til. Sånn går det når jeg ikke skroller helt ned, sorry :legrine:

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, det la jeg ikke merke til. Sånn går det når jeg ikke skroller helt ned, sorry :legrine:

Det var et godt forsøk likevel ;)

Og så fikk jeg meg en latter av å se meg selv i en slik høyvannsbukse med sleng, for det ville sett veldig komisk ut, så høy som jeg er ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...