Gå til innhold

Klør sykt etter å ha smurt med hydrokortison og fucidin


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos lege i dag pga ekstrem kløe i rompa. Vel fikk resept på hydrokortison og fucidin med beskjed om å smøre 2 ganger daglig. Smurte I stad, men fy søren å det klør og svir. Føles jo mye verre nå enn før jeg smurte. Noen som har vært borti det samme som vet om det snart vi gå  over? For jeg takler ikke å ha det som dette I hverfall. 

Anonymkode: 18128...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nesten 1 time siden jeg smurte, og ikke gått over til nå i hverfall. Blir helt tullete I hue av dette. Hi

Anonymkode: 18128...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke tåler noen av innholdsstoffene?

De gangene jeg har brukt Canesten krem har jeg holdt på å forgå av kløe, svie, brennende svie, stikkeing... har grått i frustrasjon og desperasjon. Blir som en kjøttkake nedentil på huden som er smurt med salven. Stikkpillene tåler jeg, men ikke salven, så det er ikke virkestoffene, men noen av tilsetningsstoffene i salven jeg tydeligvis ikke tåler. Jo flere ganger jeg smører meg med den jo verre blir jeg. Kan være du har en lignende reaksjon?

Anonymkode: 127f7...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du brukt noen av midlene før? Vask det av og prøv en om gangen når det har roet seg der bak. Om det ikke gir seg må du kontakte legevakten og få deres vurdering

Anonymkode: cc76f...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt de salvene før, så aner ikke om der kan være en allergisk reaksjon. Kan prøve å vaske av og smøre kun en av gangen. Men er det ikke litt unødvendig å ringe legevakt for det da? 

Anonymkode: 18128...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp Onytyol. 

Anonymkode: 031c8...7cc

Regner med du mener inotonyl? For å si det sånn har problemet vart lenge, over 1 år, jeg har forsøkt inotonyl, zink, bruden, canesten, Sheri prockt osv uten å bli bra, kun kortvarig lindring. Så nå må det sterkere skyts til. 

Anonymkode: 18128...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Regner med du mener inotonyl? For å si det sånn har problemet vart lenge, over 1 år, jeg har forsøkt inotonyl, zink, bruden, canesten, Sheri prockt osv uten å bli bra, kun kortvarig lindring. Så nå må det sterkere skyts til. 

Anonymkode: 18128...a98

Bruden =brudelin 

Anonymkode: 18128...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...