Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Har det skikkelig dritt. Har noen problemer på jobben som virkelig har gått inn på meg. Har ny jobb, nytt hus som pusses opp, og små barn. Altfor mye å gjøre altså. Nå har jeg fått en veldig reaksjon, spesielt etter at jobb problemene eskalerte. Jeg har ikke sovet et sekund i natt, har hjertebank, nummen i armene og kvalm, får knapt i meg mat. Hva skal jeg gjøre, hva hjelper? Anonymkode: 196fc...abf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Jeg er så redd mine egne reaksjoner! Er så redd jeg plutselig skal segne om og må plukkes opp av noen tilfeldige og fraktes til psykiatrisk! Anonymkode: 196fc...abf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så redd mine egne reaksjoner! Er så redd jeg plutselig skal segne om og må plukkes opp av noen tilfeldige og fraktes til psykiatrisk! Anonymkode: 196fc...abf Dra til fastlegen din i dag. Anonymkode: c9f23...807
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dra til fastlegen din i dag. Anonymkode: c9f23...807 Dette. Og ring din tillitsvalgte mht problemene på jobb. Anonymkode: 06f17...088
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Ring fastlege, forklar alle symptomer og ikke pynt på noe. Har hatt angst siden jeg var barn.. flest gode perioder;) Legen kan henvise deg til psykolog/psykomotorisk. Så får du sikkert sykemelding en liten periode. Jeg har som regel bare fått 1 til 2 uker sykemelding i de verste periodene.. slik at eg kan jobbe med døgnrytme, pusteteknikker, fysisk aktivitet og noen ganger fått medisiner for å sove. Har vært ganske raskt ut i jobb igjen, da angst kam forverres av å være for lenge hjemme. Legen din hjelper deg 😊👍🏻 Lykke til. Anonymkode: 3ca8b...fc0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 Jeg tør ikke, er så redd han skal koble inn barnevernet. Er det noe jeg kan gjøre selv? Anonymkode: 196fc...abf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #7 Skrevet 10. januar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tør ikke, er så redd han skal koble inn barnevernet. Er det noe jeg kan gjøre selv? Anonymkode: 196fc...abf Er du alene med barna? Anonymkode: c9f23...807
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #8 Skrevet 10. januar 2018 Er du så dårlig kan du benytte egenmelding noen dager, sove ut og gå tur for å se om det hjelper noe. Anonymkode: c9f23...807
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #9 Skrevet 10. januar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du alene med barna? Anonymkode: c9f23...807 Nei, de har verdens beste far (vi er gift). Vil ikke at min helsetilstand skal gå ut over han ved at bv trekkes inn! Anonymkode: 196fc...abf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #10 Skrevet 10. januar 2018 Du må ta tak i problemene, sett oppussing på pause og ta tak i problemene på jobben, evt søke ny jobb Anonymkode: a6317...c16
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #11 Skrevet 10. januar 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ring fastlege, forklar alle symptomer og ikke pynt på noe. Har hatt angst siden jeg var barn.. flest gode perioder;) Legen kan henvise deg til psykolog/psykomotorisk. Så får du sikkert sykemelding en liten periode. Jeg har som regel bare fått 1 til 2 uker sykemelding i de verste periodene.. slik at eg kan jobbe med døgnrytme, pusteteknikker, fysisk aktivitet og noen ganger fått medisiner for å sove. Har vært ganske raskt ut i jobb igjen, da angst kam forverres av å være for lenge hjemme. Legen din hjelper deg 😊👍🏻 Lykke til. Anonymkode: 3ca8b...fc0 Takk for svar. Dette er helt forferdelig, jeg føler meg lammet. Anonymkode: 196fc...abf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #12 Skrevet 10. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, de har verdens beste far (vi er gift). Vil ikke at min helsetilstand skal gå ut over han ved at bv trekkes inn! Anonymkode: 196fc...abf Ingen grunn til at barnevernet vil bli varslet da. Søk hjelp. Anonymkode: c9f23...807
Twintipp Skrevet 10. januar 2018 #13 Skrevet 10. januar 2018 Slapp av! Pust. Ikke et eneste problem er så stort at det ikke kan løses. Nå har den irrasjonelle delen av hjernen koblet seg på! Kom deg ut, ta på deg sko, få luft og pust med magen. Du kommer ikke til å knekke sammen eller bli innlagt!! Ingen barnevern blir heller koblet inn. Dette går over. Få på deg klær, gå, gå og gå, pust med magen, og forsøk å snu tankerekken. Alle konflikter/problemer oppleves nesten alltid verre enn de er, og om uker er d helt glemt. Det her går bra!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå