Gå til innhold

Så skuffet lønn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lønn for desember i dag og har ikke fått 100% lønn for søndager. Fikk det i fjor. Hva skjer? Noen som vet? 

Skal ringe kontoret i morgen. 😔

Anonymkode: b4530...375

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du jobbet søndager?

Anonymkode: 300a7...3f8

Skrevet

Butikk? 

Tror du i følge tariff bare har krav på høy UB

Anonymkode: 90380...9df

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Butikk? 

Tror du i følge tariff bare har krav på høy UB

Anonymkode: 90380...9df

Ja, butikk. Så at de ga oss det før og nå har bare fått høy ub. Ble skuffet hvertfall. Vil ringe å høre.  

Anonymkode: b4530...375

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, butikk. Så at de ga oss det før og nå har bare fått høy ub. Ble skuffet hvertfall. Vil ringe å høre.  

Anonymkode: b4530...375

Her ser du tariffen, du har krav på 96 kr timen i tillegg på søndager

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=742

Anonymkode: 90380...9df

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Her ser du tariffen, du har krav på 96 kr timen i tillegg på søndager

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=742

Anonymkode: 90380...9df

Takk. Så da har de hvert grei før og ikke nå lengre? 😔

Anonymkode: b4530...375

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk. Så da har de hvert grei før og ikke nå lengre? 😔

Anonymkode: b4530...375

Det kan være så enkelt at de har glemt det eller at noen på lønn har gjort en feil. Så det er bare å gi beskjed.

Anonymkode: a2c6d...463

Skrevet

Dessverre var rett. Ringte på kontoret. Fikk ikke noe god grunn for hvorfor vi ikke fikk det mer. 

Anonymkode: b4530...375

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre var rett. Ringte på kontoret. Fikk ikke noe god grunn for hvorfor vi ikke fikk det mer. 

Anonymkode: b4530...375

Det er tøffe tider i butikkbransjen, de har nok måtte gå gjennom budsjettene og spare der det spares kan.

Anonymkode: 90380...9df

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er tøffe tider i butikkbransjen, de har nok måtte gå gjennom budsjettene og spare der det spares kan.

Anonymkode: 90380...9df

Det er gjerne det og visst det på sikt blir søndagsåpent. Veldig kjedelig. Var litt gulrot å jobbe da. 

Anonymkode: b4530...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...