Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Fikk lønn for desember i dag og har ikke fått 100% lønn for søndager. Fikk det i fjor. Hva skjer? Noen som vet? Skal ringe kontoret i morgen. 😔 Anonymkode: b4530...375
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Har du jobbet søndager? Anonymkode: 300a7...3f8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Butikk? Tror du i følge tariff bare har krav på høy UB Anonymkode: 90380...9df
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Butikk? Tror du i følge tariff bare har krav på høy UB Anonymkode: 90380...9df Ja, butikk. Så at de ga oss det før og nå har bare fått høy ub. Ble skuffet hvertfall. Vil ringe å høre. Anonymkode: b4530...375
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, butikk. Så at de ga oss det før og nå har bare fått høy ub. Ble skuffet hvertfall. Vil ringe å høre. Anonymkode: b4530...375 Her ser du tariffen, du har krav på 96 kr timen i tillegg på søndager http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=742 Anonymkode: 90380...9df
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Her ser du tariffen, du har krav på 96 kr timen i tillegg på søndager http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=742 Anonymkode: 90380...9df Takk. Så da har de hvert grei før og ikke nå lengre? 😔 Anonymkode: b4530...375
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #7 Skrevet 10. januar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk. Så da har de hvert grei før og ikke nå lengre? 😔 Anonymkode: b4530...375 Det kan være så enkelt at de har glemt det eller at noen på lønn har gjort en feil. Så det er bare å gi beskjed. Anonymkode: a2c6d...463
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #8 Skrevet 10. januar 2018 Dessverre var rett. Ringte på kontoret. Fikk ikke noe god grunn for hvorfor vi ikke fikk det mer. Anonymkode: b4530...375
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #9 Skrevet 10. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dessverre var rett. Ringte på kontoret. Fikk ikke noe god grunn for hvorfor vi ikke fikk det mer. Anonymkode: b4530...375 Det er tøffe tider i butikkbransjen, de har nok måtte gå gjennom budsjettene og spare der det spares kan. Anonymkode: 90380...9df
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #10 Skrevet 10. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er tøffe tider i butikkbransjen, de har nok måtte gå gjennom budsjettene og spare der det spares kan. Anonymkode: 90380...9df Det er gjerne det og visst det på sikt blir søndagsåpent. Veldig kjedelig. Var litt gulrot å jobbe da. Anonymkode: b4530...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå