Gå til innhold

Vinter og jeg er sulten hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kaldt ute og full vinter. Jeg kler godt på meg og jeg fryser ikke. 

Jeg spiser normalt (frokost, lunch og middag), men er er sulten HELE tiden. Ved et par anledninger har jeg måttet stå opp om natten og spise en brødskive. Har ikke fått sove fordi jeg er sulten. Dette er helt krise! Er jo sulten hele tiden. Flere som er sånn?

Anonymkode: 50e10...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er kaldt ute og full vinter. Jeg kler godt på meg og jeg fryser ikke. 

Jeg spiser normalt (frokost, lunch og middag), men er er sulten HELE tiden. Ved et par anledninger har jeg måttet stå opp om natten og spise en brødskive. Har ikke fått sove fordi jeg er sulten. Dette er helt krise! Er jo sulten hele tiden. Flere som er sånn?

Anonymkode: 50e10...ebe

Kulde gjør at man brenner mer energi! Helt naturlig.

Anonymkode: 13cb9...843

Skrevet

Jepp, jeg må få i meg mer fett og proteiner på vinteren enn på sommeren.

Anonymkode: b55ee...105

Skrevet

Spiser du bare frokost, lunsj og middag? Jeg ville prøvd å få inn et mellommåltid også kvelds.

Anonymkode: 5d9ac...65e

Skrevet

Samme problem her, føler jeg spiser hele tiden 😌 er alltid 3kg tyngre om vinteren og 🤔 

Anonymkode: e14a5...452

Skrevet

Sjæl. 

Men både ammer og er gravid, så mulig det ligger noe der 😂

Anonymkode: b0ca6...fb9

Skrevet

Jeg mistrives om vinteren. Legger på meg, blir latterlig trøtt (kan sove 14-15 timer). Er konstant sulten. 

Gleder meg til sommeren. 

Anonymkode: 88a0e...0c5

Skrevet

Står om det i Aftenposten innsikt denne mnd. Om hvordan kroppen bruker (trenger) sukker og karbohydrater på en annen måte/ trenger mer om vinteren. Jeg har bare skumlest artikkelen enda 😆 Det handler i alle fall om mørketid og behovet for mer tilført energi for at kroppen skal fungere. Eller noe slikt 😏

Anonymkode: 62090...854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...