Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Kona hadde et ONS med exen sin for en del år siden mens vi var samboere. Jeg tilgav det og vi har nå fått ett barn og er veletablerte. I di siste årene har jeg blitt sjalu og bitter for dette ONS å vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg videre. Har endt med flere utroskap hendelser for min del. Nå ser jeg at kona har kontakt med eksen på Face og det plager meg skikkelig. Lurte på å fortelle henne om mine sprell for å even-out? Lurt å fortelle? Hvordan gjøre det i så fall? Anonymkode: 3fff0...bd9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Du syntes det var smart å hevne deg med å gjøre det samme hun gjorde mot deg? Hun gjorde det en gang, du har bevisst valgt å gjøre det flere ganger. Og der hun tross alt var ærlig med deg har du valgt å være uærlig med henne. Dere har et dysfunksjonelt forhold. Du har en dysfunksjonell måte å takle følelsene dine på. Dere trenger hjelp. Kom dere til parterapi, f.eks. på familievernkontoret. Anonymkode: 5a2e5...003
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Hater du kona di så mye at du måtte ta igjen? Hun var utro FØR dere fikk barn. Du fant en dårlig unnskyldning for å være utro. Nå snakker ho vel med eksen fordi hun vet at du er utro. Anonymkode: 06c67...0a9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du syntes det var smart å hevne deg med å gjøre det samme hun gjorde mot deg? Hun gjorde det en gang, du har bevisst valgt å gjøre det flere ganger. Og der hun tross alt var ærlig med deg har du valgt å være uærlig med henne. Dere har et dysfunksjonelt forhold. Du har en dysfunksjonell måte å takle følelsene dine på. Dere trenger hjelp. Kom dere til parterapi, f.eks. på familievernkontoret. Anonymkode: 5a2e5...003 Dette. Dere trenger hjelp, og du trenger å forstå hvor mye arbeid som ligger i å tilgi. Det er nemlig ikke det samme som "nå snakker vi ikke mer om dette". Anonymkode: 9b01e...b28
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Du bortforklarer din utroskap med hennes! mennesker som ikke tar ansvar for egne handlinger er det verste jeg vet! Du er bare ynkelig, og du fortjener virkelig ikke bedre! Anonymkode: 28e81...a21
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 DRITTSEKK SIER JEG BARE!! Anonymkode: 41d08...5de
Merdee Skrevet 10. januar 2018 #7 Skrevet 10. januar 2018 (endret) 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Kona hadde et ONS med exen sin for en del år siden mens vi var samboere. Jeg tilgav det og vi har nå fått ett barn og er veletablerte. I di siste årene har jeg blitt sjalu og bitter for dette ONS å vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg videre. Har endt med flere utroskap hendelser for min del. Nå ser jeg at kona har kontakt med eksen på Face og det plager meg skikkelig. Lurte på å fortelle henne om mine sprell for å even-out? Lurt å fortelle? Hvordan gjøre det i så fall? Anonymkode: 3fff0...bd9 Utroskap hadde jeg nok taklet. En mann som var så emosjonelt umoden og hadde så mindreverdighetskomplekser at han førte et mentalt regnskap over forholdet i hodet sitt og var utro på trass, det hadde jeg ikke kunnet leve med. Endret 10. januar 2018 av Winterlady.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #8 Skrevet 10. januar 2018 Nesten så jeg trur dette er tull.., du tilga henne aldri for utroskapen den gangen... men velger heller å «ta igjen»! Så kona har levd i god tro med at hun er tilgitt for dumskapen den ene gangen imens du systematisk har gått bak hennes rygg?? sjukt... Tenker at du for hennes skyld bør gå, slik at hun kan finne en person som vil henne vel. Forklar deg ordentlig også får du prøve å oppføre deg, slik at samlivsbrudd blir enkelt så mulig... Anonymkode: 54abc...5a6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #9 Skrevet 10. januar 2018 Jøsseland, jeg sier som Winterlady her altså. Du har store problemer med deg selv og bør oppsøke hjelp. Anonymkode: 49a90...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå