Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Jeg og mannen er dessverre ikke så langt unna å gå fra hverandre. Jeg både håper og ikke håper det kommer til å skje. Men det er dager jeg virkelig ikke har det bra og er veldig trist. Jeg føler jeg trenger å si det til noen, spesielt søsteren min, men jeg syns det er et vanskelig steg å ta. At folk får vite det pluss at jeg liker ikke å være sårbar. Det er ikke det at jeg vil at andre skal tro vi har det så bra, det er ikke derfor jeg skjuler det, det er mer fordi jeg ikke vil at folk skal vite det. Anonymkode: 2cfa4...58e
LeTwinsA Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Nei, synes ikke at det gjør det til en fasadebygger, men tenker det er litt for å beskytte deg selv, og at det blir mer virkelig om du sier det til folk. At de også vil prøve å snakke deg fra det / pushe deg inn i noe. Har du ingen andre du kan snakke med ? Stor klem
Nyttårs barn Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Nei det gjør det vel ikke. Men det blir jo som LeTwinsA sier mer virkelig og da vil folk komme med sine meninger osv. Dessuten tror jeg mange av oss opplever en skilsmisse som et tap og en form for nederlag selv om det selvfølgelig er veldig vanlig. Bare si de til søsteren din, du trenger nok hennes støtte nå
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Du kan bestille time hos Familievernkontoret for bare deg, hvis du vil snakke med noen utenfor nettverket ditt. Anonymkode: bba08...ddc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Snakk med legen din eller bestill time på familievernkontoret Jeg er litt imot å dra storfamilien inn, om dere da klarer å jobbe dere gjennom problemene og ikke blir skilt vil din "klaging" på mannen for alltid ødelegge forholdet hans til din familie Anonymkode: 048c6...1e4
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 Det er like naturlig å være litt privat av seg også, du skal ikke skamme deg over å ønske å holde det for deg selv så lenge du kan. Anonymkode: 4446b...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå