Gå til innhold

Hvor får man tak i dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en side på nett eller må jeg henge opp lapper rundt omkring?

Anonymkode: d9ca7...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må søke blant de man kjenner. Skal man sette bort barna til ukjente må det være en barnehage, med politiattester og ikke minst oversiktlige forhold og flere ansatte. Ikke en narkis med falske referanser.

Anonymkode: 6c694...4c4

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man må søke blant de man kjenner. Skal man sette bort barna til ukjente må det være en barnehage, med politiattester og ikke minst oversiktlige forhold og flere ansatte. Ikke en narkis med falske referanser.

Anonymkode: 6c694...4c4

Jeg jobbet som dagmamma i mange år, og fikk barn gjennom annonser jeg la ut. Så som regel kjente jeg ikke de jeg skulle passe barna til fra før. 

Du vet det finnes flinke dagmammaer med gode  ekte referanser. 

Ikke bare narkiser  med falske. 

Anonymkode: 6420d...293

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobbet som dagmamma i mange år, og fikk barn gjennom annonser jeg la ut. Så som regel kjente jeg ikke de jeg skulle passe barna til fra før. 

Du vet det finnes flinke dagmammaer med gode  ekte referanser. 

Ikke bare narkiser  med falske. 

Anonymkode: 6420d...293

Men det er ikke så lett å finne de som er gode. Det er jo sårbart når det er kun en voksen, ingen som vet hva som skjer der. Her var det ei som ble avslørt som en dårlig dagmamma, til tross for gode referanser. Det var en 1 åring som aldri ville dit, han grein alltid noe voldsomt når foreldrene dro. Så en dag kom mammaen for å hente han uanmeldt midt på dagen. Da sto han og en jevngammel jente og hylgrein i hver sin seng, mens dagmamma satt i sofaen å så på tv, med røyken i kjeften og kaffekoppen i hånda.

Anonymkode: 33530...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...