Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Hvordan er arbeidsmiljøet? Er det travle dager? Spennende dager? Er så lei turnus, vurderer å søke jobb på nav, ser det lyses ut ofte. Ønsker gjerne svar fra andre som jobber i nav og 😊 Anonymkode: 70d94...f23
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Jeg har jobbet der, men sluttet og byttet jobb grunnet utrolig dårlig arbeidsmiljø.. Beklager. Mulig det er bedre for noen enn for andre, men jeg og to til sluttet med to mnd mellomrom av samme grunn. Var bra så lenge hun verste bodde i Spania, men så kom hun tilbake, og vi klarte ikke mer. Sladder, slarv, ukvemsord, ryktespredning, drittkasting, og besserwisser-fakter til tusen. Jeg sluttet i november, og fikk et nytt liv ❤️ Anonymkode: 03293...cbd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har jobbet der, men sluttet og byttet jobb grunnet utrolig dårlig arbeidsmiljø.. Beklager. Mulig det er bedre for noen enn for andre, men jeg og to til sluttet med to mnd mellomrom av samme grunn. Var bra så lenge hun verste bodde i Spania, men så kom hun tilbake, og vi klarte ikke mer. Sladder, slarv, ukvemsord, ryktespredning, drittkasting, og besserwisser-fakter til tusen. Jeg sluttet i november, og fikk et nytt liv ❤️ Anonymkode: 03293...cbd Dette var nav i Trondhjem. Trodde du spurte spesifikt om det 😳 Anonymkode: 03293...cbd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette var nav i Trondhjem. Trodde du spurte spesifikt om det 😳 Anonymkode: 03293...cbd Ja jeg gjorde det, takk for svar! Dumt at det ble slik da, og at du måtte slutte. Er det ikke flere avdelinger slik at du kunne flyttes om? Anonymkode: 70d94...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå