Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Jeg og min samboer hadde sex for et par dager siden. Vi brukte kondom, da jeg skal få satt inn spiral snart. Etterpå oppdaget vi at kondomet hadde sprukket! Ca 1 uke siden siste mens, så regner med eggløsning er rundt denne tiden. Vi har et barn på 2 år fra tidligere. Vi ønsker flere barn, men planen min er egentlig å vente et år eller to, da jeg ønsker å fokusere litt på jobb framover, og føler meg egentlig overhode ikke klar før fler barn enda. Mannen min kunne gjerne tenkt seg flere barn nå. Jeg har kjøpt en angrrpille, men av en eller annen grunn nøler jeg med å ta den. Jeg var gjennom en abort som 17åring og tror den har satt dype spor i meg. Føler at jeg fjerner et barn, noe jeg selvfølgelig vet at ikke stemmer.. Så.. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: f76f5...75e
Mamma_til_2 Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Enten må du ta den nå og håpe at det var innen tidsfristen og at egget ikke er befruktet eller så må du la vær.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Angrepilla virker vel bare om eggløsningen ikke har skjedd enda, da hindrer den egget i å slippes, men om egget allerede er "ute og flyr" er det for sent. Anonymkode: 16f23...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå