Gå til innhold

Husker dere meg med datteren på 14 som har fått kjæreste og fikk plutselig sure venninner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag har flere av venninnene hennes fryst henne ute, de hvisker og rotter seg sammen sier hun og går når hun kommer bort til dem. Ei venninne har begynt å kutte seg på håndleddene! Hun hadde vist fram armene og sagt at dette var min datter skyld i. 

Nå vurderer jeg å ringe foreldrene. Men min datter sier nei. Bør jeg ikke si ifra her? Synes det er helt sykt.

Anonymkode: 74544...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å hurra, kjenner jeg gleder meg til å få en datter nå...

Men, du kan kanskje si ifra anonymt til læreren deres, så er det ingen risiko for at din datter blir ytterligere skadelidende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis din datters venninner fryser henne ut, så ringer du foreldrene etter noen dager.

Hvis din datters venninne har begynt å kutte seg på armene, så ringer du foreldrene ASAP

Anonymkode: 1e0f2...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette fordi de er sjalu på hennes kjæreste? Han hun blitt sammen med den kjekkeste gutten på naboskolen eller?

Jeg har gutter da, men det ble litt drama her også da han og en kamerat ble sammen med to jenter som er venninner. De to jentene hadde nemlig en tredje venninne også, de var tre venninner som var veldig tett og da to av dem fikk kjæreste følte vel den tredje seg litt utenfor og startet allverdens drama. Det var baksnakking og intrigemaking på høyt nivå.

Jenter er jenter verst er det noe som heter.

Anonymkode: 6b9f4...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja dette er jo helt vanvittig! Har aldri opplevd dette før, selv om jeg bare har jenter. Min datter er også VELDIG overrasket over dette, og fryktelig fryktelig skuffet!

Ringer moren til hun som har skadet seg selv ikveld!

Hi

Anonymkode: 74544...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig fjortiss drama. Sikkert sånn at dette er en venninne hjem hvor alle var forelska i samme fyr... kan til og med hende at en av dem mener at hun hadde fus på karen og at dattera di gikk bak ryggen (husker fortsatt dramaet på ungdomsskolen)

ikke rart jeg hang med gutta 😂

ville ringt foreldra til hu som kutter seg opp, om det er seriøst eller ikke. 

De andre følger sikkert lederen(hun som kutter seg) og hvis hun får tilsnakk av foreldrene pga drama oppførsel så kanskje de andre roer seg. Herrefred for en saueflokk....

de har litt sånn «jeg sa at jeg likte han først og du stjal han!» mentalitet i dem alderen. Som igjen beviser at de fortsatt er barn.

Anonymkode: e40aa...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sagt til min tenåring at jeg holder det de sier til meg for meg selv så lenge det ikke går ut over liv og helse. Da kontakter jeg foreldre eller skolen. 

Anonymkode: 8853a...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...