Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 etter vi ble kjærester har han trekt seg helt bort, forelskelsen er borte, de små gledene og vi prater ikke om annet enn vær og vind. han betror seg til sine single venninder. men ikke med meg. føler meg ikke som en nær eller viktig person i livet hans lenger. bare en bekjent han har sex med. pg lever med. har tatt det opp med han men han ser ikke problemet, synes jeg er overfølsom. så jeg må jo bare godta det. jajo. men jeg vil være betydningsfull. ikkr bare eksistere uten betydning. Anonymkode: 2da68...fa7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 siste var vel å ta i. den eneste han ikke betror seg til er vel mere riktig jeg aner ikke hca jeg skal gjøre. Anonymkode: 2da68...fa7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Man har ulike behov og ulike former for forhold, for meg hadde ikke det gått. Dersom min mann hele tiden betrodde seg til andre damer så hadde jeg gått, jeg personlig er ute etter et annen type forhold Virker ikke som mannen din er det dog.. Anonymkode: 5391d...411
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Enig, avslutt hele greia. Du trives ikke, han trives ikke. Anonymkode: 618ad...ceb
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 Jeg er enig med de andre. Du er i et forhold hvor du ikke har det godt, nærheten er borte, og du får ikke den nærheten du trenger. I tillegg avviser han helt dine følelser rundt dette, vil ikke diskutere det. Da blir du som person heller ikke sett. Avslutt og gi deg selv sjansen til å finne en mann etterhvert som du kan føle fellesskap med, både følelsesmessig og ellers. Du må ikke ha det slik - du velger selv hvordan du ønsker å leve livet ditt og om du vil ha en partner som du har det godt med eller ikke. Det er også lettere å ta en ev. kjærlighetssorg nå enn senere i forholdet. Anonymkode: c6c75...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå