Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Fikk umiddelbart bivirkning. Hjertebank. Det er så plagsomt at jeg IKKE FÅR SOVE! Og våkner av det!!! Har ikke rørt medisinen siden. Hvorfor i huleste henger bivirkningen i etter så mange dager!? Blir sinnsyk av det Anonymkode: c7c29...c65
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Noen typer har den bivirkningen, helt normalt (feks ventoline/salbumatol). Men ved regelmessig bruk går det over og kroppen venner seg til den. Snakk med legen din om det, Evt les litt om virkestoffene i medisinen. Anonymkode: 31b3b...b49
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen typer har den bivirkningen, helt normalt (feks ventoline/salbumatol). Men ved regelmessig bruk går det over og kroppen venner seg til den. Snakk med legen din om det, Evt les litt om virkestoffene i medisinen. Anonymkode: 31b3b...b49 Skal kun brukes ved behov. Ikke hver dag. Går på en kur nå pga allergi. Men mitt problem er at jeg ikke tar den, og ikke har tatt den på to dager, Men har fortsatt hjertebank like ille Anonymkode: c7c29...c65
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Hørtes merkelig ut at det sitter i så lenge. Ville kontaktet legen Anonymkode: 331ef...095
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hørtes merkelig ut at det sitter i så lenge. Ville kontaktet legen Anonymkode: 331ef...095 Ja, fikk time. Går på kortison. Hjertebank er ikke en bivirkning, men skal snakke med legen. Orker ikke å ikke få sove oppi det hele. Jeg tenkte kanskje at bivirkninger avtar når medisinen er ute av kroppen... Anonymkode: c7c29...c65
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 Det rare er at jeg har hatt blodpropper og denne medisinen øker sjansen for blodpropp. Synes det bare er surr Anonymkode: c7c29...c65
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, fikk time. Går på kortison. Hjertebank er ikke en bivirkning, men skal snakke med legen. Orker ikke å ikke få sove oppi det hele. Jeg tenkte kanskje at bivirkninger avtar når medisinen er ute av kroppen... Anonymkode: c7c29...c65 Hjertebank er bivirkning av ventoline, Men ikke kortison mener jeg. Og siden jeg ikke har tatt ventoline på 2 dgr trodde jeg det skulle slutte, Men hjertet bare surrer hele dagen. Har hatt endel vondt i venstre arm og Anonymkode: c7c29...c65
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Skrevet 9. januar 2018 Ventoline sitter jo ikke i kroppen så lenge, men jeg vet om flere som får hjertebank av kortison. Anonymkode: 8310f...408
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #9 Skrevet 9. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ventoline sitter jo ikke i kroppen så lenge, men jeg vet om flere som får hjertebank av kortison. Anonymkode: 8310f...408 Selv om det ikke er en bivirkning? Er alternova jeg går på. Tar siste pilla i morra. Ble hjertebanken være over torsdag da? Må høre med legen og Anonymkode: c7c29...c65
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #10 Skrevet 9. januar 2018 Jeg hadde altså gått på kortison i 3-4 dager da hjertebanken kom. Og den kom først da jeg tok ventoline Anonymkode: c7c29...c65
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #11 Skrevet 9. januar 2018 Har dessuten halvert dosen uten noe bedring - i det hele tatt. Og sist da jeg kun tok kortison (for snart 1 år siden), fikk jeg ikke hjertebank. Anonymkode: c7c29...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå