Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Har du prøvd periodisk faste? Gikk du ned i vekt av det? Var du veldig sulten utenom spisetiden? (Jeg spiser mellom 11 og 19.) fint å høre om noen av dere har erfaringer med periodisk faste. 🙂 Anonymkode: 03d95...569
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Ja, erfaringen er at folk sprekker og ender opp tykkere enn de var da de startet. Faste? Hva handler det om liksom? Det er jo ikke en varig livsstilsendring, det er jo bare tull. Om ti år kommer du ikke til å holde på med dette, og hva er det da? Bare enda en slankekur. Som ikke fungerer. Meld deg inn på trenignssenter, få det pt og kostholdsveileder. Anonymkode: def92...81e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Jeg bruker periodisk faste i kombo med lavkarbo. Ikke slankekur, men en livslang kostomlegging. Har bare positive erfaringer. Mer energi , ikke sulten. Har spisevindu mellom 12 og 20. Anonymkode: 73ebf...d9d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Jeg bruker dette som en livsstil. Jeg spiser 2-3 måltider om dagen, mellom12 og 20. Jeg har gått ned 8 kg og 2 klesstørrelser. Spiser ikke lavkarbo, for jeg spiser frukt og alle slags grønnsaker. Jeg er mye sjeldnere sulten nå, enn jeg var før da jeg småspiste hele tiden. Ingen småspising mellom måltidene, og jeg spiser meg ordentlig mett, stikk motsatt fra «slankeråd». Jeg har lest meg opp på insulin, og kjenner at det fungerer godt for meg. Kommer til å fortsette med dette. Anonymkode: 81fd8...b81
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, erfaringen er at folk sprekker og ender opp tykkere enn de var da de startet. Faste? Hva handler det om liksom? Det er jo ikke en varig livsstilsendring, det er jo bare tull. Om ti år kommer du ikke til å holde på med dette, og hva er det da? Bare enda en slankekur. Som ikke fungerer. Meld deg inn på trenignssenter, få det pt og kostholdsveileder. Anonymkode: def92...81e HAR DU erfaring med periodisk faste? Nei. Derfor hadde du ikke trengt å svare. Lurer du på hva det er Google!!👌 Jeg er medlem på treningssenter, og har PT. Og har holdt på med det i flere år. HI Anonymkode: 03d95...569
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker dette som en livsstil. Jeg spiser 2-3 måltider om dagen, mellom12 og 20. Jeg har gått ned 8 kg og 2 klesstørrelser. Spiser ikke lavkarbo, for jeg spiser frukt og alle slags grønnsaker. Jeg er mye sjeldnere sulten nå, enn jeg var før da jeg småspiste hele tiden. Ingen småspising mellom måltidene, og jeg spiser meg ordentlig mett, stikk motsatt fra «slankeråd». Jeg har lest meg opp på insulin, og kjenner at det fungerer godt for meg. Kommer til å fortsette med dette. Anonymkode: 81fd8...b81 Takk for svar. Hvor lenge har du holdt på med det? hi Anonymkode: 03d95...569
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Hvor lenge har du holdt på med det? hi Anonymkode: 03d95...569 Jeg har holdt på i et år. Jeg har kommet i mål vektmessig, og er stabil 😊 Anonymkode: 81fd8...b81
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Skrevet 9. januar 2018 Har det mer eller mindre ufrivillig pga aktiv og hektisk jobb (ikke spisepause bestandig). Går fort ned i vekt da ja. Spiser meg opp i friperioder. -Men før sommeren feks så bare dropper jeg det også, og vips bikini-klar 😉😎 Anonymkode: ca6f1...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå