Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en graviditetstest for en uke siden og testen viste negativt og jeg bruker p piller, men hver gang jeg tar p pillene får jeg diaré og det har aldri skjedd før. Jeg vet også at det ikke er noe med maten jeg spiser... testen jeg tok for sn uke siden viste bare hvis man var gravid to uker eller mer, men hva om jeg var en uke da jeg tok testen? Jeg bruker fortsatt p pillene, men jeg føler meg ganske kvalm, blir sugen på forskjellige ting, puppene er ømme og jeg føler meg bare rett og slett ikke som meg selv og det sier jeg fordi jeg kjenner kroppen min. Nå har jeg fått mensen fordi jeg fortsatt tar p pillene, men det er mer vannaktig og ikke like mye som det pleier. Burde jeg ta en ny test eller skal jeg bare ikke sjekke fordi jeg mest sannsynlig ikke er gravid? 

Anonymkode: 5e1c1...601

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok en graviditetstest for en uke siden og testen viste negativt og jeg bruker p piller, men hver gang jeg tar p pillene får jeg diaré og det har aldri skjedd før. Jeg vet også at det ikke er noe med maten jeg spiser... testen jeg tok for sn uke siden viste bare hvis man var gravid to uker eller mer, men hva om jeg var en uke da jeg tok testen? Jeg bruker fortsatt p pillene, men jeg føler meg ganske kvalm, blir sugen på forskjellige ting, puppene er ømme og jeg føler meg bare rett og slett ikke som meg selv og det sier jeg fordi jeg kjenner kroppen min. Nå har jeg fått mensen fordi jeg fortsatt tar p pillene, men det er mer vannaktig og ikke like mye som det pleier. Burde jeg ta en ny test eller skal jeg bare ikke sjekke fordi jeg mest sannsynlig ikke er gravid? 

Anonymkode: 5e1c1...601

Det er helt umulig å si. Du må nesten sjekke det. Du kan være gravid, men det kan også være noe helt annet som du bør ta opp med din lege. Jeg vet ikke med de andre her, men diaré er det motsatte av det jeg har vært plaget med siden jeg ble gravid... Men som sagt, dette må nok du/lege finne ut av for å være sikker 😊 Jeg ville tatt en ny test og dersom den ikke ga positivt utslag kontaktet lege pga formen uansett. 

Anonymkode: 20a30...b32

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...