Gå til innhold

"Slikkerene på Rema1000"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte du lage en egen tråd på det morsomme utsagnet ditt..?

Anonymkode: ebaca...fb2

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måtte du lage en egen tråd på det morsomme utsagnet ditt..?

Anonymkode: ebaca...fb2

Ja, for det var noe av det artigste jeg har lest på lenge og fikk meg en god latter :D:D:D

Og nå lo jeg enda bedre, for jeg viste at dette svaret kom til å komme ..... :strix::bolledeig:

Skrevet

Hvorfor stjeler du utsagnet mitt og oppretter en egen tråd om det? 

Anonymkode: b6f8d...a4a

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor stjeler du utsagnet mitt og oppretter en egen tråd om det? 

Fordi jeg syntes det var hysterisk...

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Nytt realitykonsept! :nigo:

:bolledeig: jeg er med 

Skrevet

Jeg så for meg at man slapp inn en hel haug folk på en butikk (ala salg på film) og det var om å gjøre å «slikke» posene åpne. Den som får flest vinner, men man MÅ slikke mellom hver gang så klart

Skrevet

Det blir bare enklere jo mer jeg tenker på alle bakteriene som florerer på handlevognene🤢🤢🤢

Anonymkode: ca2ce...f07

Skrevet

?????

Anonymkode: 7efb8...2ec

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

?????

Så tråden nå. :fnise:

Skrevet

Jeg hadde ikke sett den andre tråden og lurte på om det var en egen gren seksuelle avvikere som gikk og slikket på varer.

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Jeg hadde ikke sett den andre tråden og lurte på om det var en egen gren seksuelle avvikere som gikk og slikket på varer.

tenker du på de som bruker smyge rundt i fruktavdelingen?  det har sikkert et navn, jeg er bare ikke så inne på det. 

Anonymkode: 42ae6...4ce

Skrevet

Nå måtte jeg i gang å lete etter orginaltråden her, for å skjønne hva det var snakk om. Morsomt uttrykk, men egentlig morsommere før man vet hva det handler om. Ordboka mi ville foresten gjerne rette orginaltråden til orgie. Det hadde vært fintt kapittel i julekalenderen det: slikkeorgie i romantikken... ;-)

Skrevet
Akkurat nå, jooooooda skrev:

Nå måtte jeg i gang å lete etter orginaltråden her, for å skjønne hva det var snakk om. Morsomt uttrykk, men egentlig morsommere før man vet hva det handler om. Ordboka mi ville foresten gjerne rette orginaltråden til orgie. Det hadde vært fintt kapittel i julekalenderen det: slikkeorgie i romantikken... ;-)

Ordboka er i gang igjen romantikken skulle være remabutikken... 

Skrevet
4 minutter siden, jooooooda skrev:

Tenker det er på tide at du og ordboka di ikke sprer fantasiene om orgie i frukt-og grønt avdelingen på rema1000 på et mammaforum😂😂

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Slikkerne skulle det vært i så fall.. ikke slikkerene

Anonymkode: a9a8b...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...