Gå til innhold

Hjelp.. hva om jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for syk til å dra til psykolog og for syk til å jobbe. Har hatt tlfsamtale med psykologen. Fordi jeg ikke kunne møte til time. Får aap. Sykehuset gir timer 3-4 ggr i året. Kommer ingen vei. Sitter fast!? Og blir bare verre. Hvis jeg får en opptur psykisk, kommer det noe fysisk og ødelegger :(

Anonymkode: e9a2b...4bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva mener du annet du kan gjøre da? Du må jo ta tak selv. Du må jo komme deg til psykolog for å bli bedre. Du kan jo ikke bare tro at alt ordner seg på magisk vis for sånn funker ikke verden.

Du er voksen. Ta tak i din egen situasjon. Ingen kommer til å hjelpe deg å bli bedre. Jobben må du gjøre selv. 

Kom deg i behandling! 

Anonymkode: 3f268...e4f

Skrevet

Har en svigerinne som får besøk av psykiatrisk sykepleier nesten hver dag. Hun kommer for å få svigerinnen min opp av sengen og igang med dagen, snakke med henne osv.

Anonymkode: 4096e...9a7

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva mener du annet du kan gjøre da? Du må jo ta tak selv. Du må jo komme deg til psykolog for å bli bedre. Du kan jo ikke bare tro at alt ordner seg på magisk vis for sånn funker ikke verden.

Du er voksen. Ta tak i din egen situasjon. Ingen kommer til å hjelpe deg å bli bedre. Jobben må du gjøre selv. 

Kom deg i behandling! 

Anonymkode: 3f268...e4f

Jeg ER under behandling og har gått dit i 3 år ca. Det hjelper overhodet ikke, prøvd flere forskjellige. 

Du aner ikke hvor mye jeg har stått på, studert, ringt og mast. Jeg har stått på som et helvete, men blir bare sjukere fordi det overhodet ikke er noe respons å få i andre enden. Hadde jeg ikke vært fattig hadde jeg kjøpt private timer hos lege osv. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har en svigerinne som får besøk av psykiatrisk sykepleier nesten hver dag. Hun kommer for å få svigerinnen min opp av sengen og igang med dagen, snakke med henne osv.

Anonymkode: 4096e...9a7

Har prøvd psykiatrisk sykepleier, dårlige greier. Snakka om været, ganske hjernedødt. Ikke noe for meg. Jeg kommer meg opp hver dag, men jeg får stadig flere symptomer (som hevelser i hele trynet, svimmelhet så jeg nesten går i bakken, kløe, astma, blabla, legene sier det ikke er allergi). 

Lang historie. Men jeg vet liksom ikke hva mer jeg kan gjøre. Er kasteball mellom to sykehus og det ene venter på det andre, og det andre gjør ikke noe så da sitter vi fast. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...