Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har kreditt på 60.000 som jeg sliter med å få bort.Jeg har aldri vært typen til å låne penger hos venner/familie og jeg tror gjerne at jeg ikke blir trodd om jeg sier jeg har kreditt.Jeg har full kontroll på alt bortsett fra dette beløpet, klarer å betale minstebeløpet hver mnd.men er sinnsyke renter så jeg kommer ingen vei!Tar gjerne imot tips?Sparetips er satt veldig pris på.Jeg prøver å holde matbudsjettet veldig lavt, faste utgifter er jo faste...barnehage må betales,billån(heldigvis ikke mye igjen....)osv...når kreditten er betalt skal jeg aldri aldri betale noe med kredittkort mer!uansett...jeg har lært! Anonymkode: a8693...51b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kreditt på 60.000 som jeg sliter med å få bort.Jeg har aldri vært typen til å låne penger hos venner/familie og jeg tror gjerne at jeg ikke blir trodd om jeg sier jeg har kreditt.Jeg har full kontroll på alt bortsett fra dette beløpet, klarer å betale minstebeløpet hver mnd.men er sinnsyke renter så jeg kommer ingen vei!Tar gjerne imot tips?Sparetips er satt veldig pris på.Jeg prøver å holde matbudsjettet veldig lavt, faste utgifter er jo faste...barnehage må betales,billån(heldigvis ikke mye igjen....)osv...når kreditten er betalt skal jeg aldri aldri betale noe med kredittkort mer!uansett...jeg har lært! Anonymkode: a8693...51b Hei! Så kjedelig å høre! Skjønner at dette er surt, men nå er det på tide å gå videre og finne en løsning ☺️ Et spørsmål, har du laget budsjett? Anonymkode: f000b...09a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Det beste er nok å ta et annet, bedre lån for å betale kreditt. Og klippe kortet seff. Om du har boliglån, spør om å få 60000 til på det. Jeg gjorde også dette en gang, når jeg var ung og dum. Mamma tok opp et billig lån til meg som jeg sakte men sikkert klarte å betale tilbake. Gjorde underverker for meg. Lærte virkelig en lekse. Brukte over ett år på å betale det ned, og hadde ALDRI greid å betjene kreditten. Anonymkode: 6d3e4...d62
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Takk for svar snille dere☺️skal lage meg et budsjett nå ikveld og virkelig få 100% oversikt over hver krone.Har huslån, men vil prøve å ikke få mer på det.Jeg vil tro at kanskje når jeg får feriepenger/skattepenger at det hjelper litt også.Det er heldigvis ikke mer enn det er, men for meg er det nok.Har også lyst å starte egen bedrift, men jeg kan ikke starte med kreditt. Anonymkode: a8693...51b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar snille dere☺️skal lage meg et budsjett nå ikveld og virkelig få 100% oversikt over hver krone.Har huslån, men vil prøve å ikke få mer på det.Jeg vil tro at kanskje når jeg får feriepenger/skattepenger at det hjelper litt også.Det er heldigvis ikke mer enn det er, men for meg er det nok.Har også lyst å starte egen bedrift, men jeg kan ikke starte med kreditt. Anonymkode: a8693...51b Høres ut som en god plan ☺️ Dette skal nok gå bra! Dersom det er høye renter på lånet, kan det likevel lønne seg å refinansiere det. Du kan jo sjekke det ut litt, etter at du har sett på budsjett! Masse lykke til 🙌🏼 Anonymkode: f000b...09a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Da jeg var i en lignende situasjon tok jeg kontakt med kredittkortselskapet og fikk en nedbetalingsplan. De stanset da alt av renter osv og jeg betale kun ned det nevnte beløpet på tidspunktet avtalen ble inngått. Ville prøvd det fremfor et nytt lån. Anonymkode: 2ce7e...c62
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Ja kan sjekke det senere.Takk🙏🏼 Anonymkode: a8693...51b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Kan de stanse renter??😱Hvordan? Anonymkode: a8693...51b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Mye bedre å ha 60 000 kr mer på huslånet som har lav rente enn å ha et kredittkortlån med skyhøy rente. Du taper penger hver dag hvis du fortsetter med kredittkortlånet. Anonymkode: 2bad2...2a3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #10 Skrevet 8. januar 2018 Du tar grep ganske tidlig! Mange flere venter til tv3 kommer og de hr 400 000 i gjeld! Heia heia !!! 😃😃😃 Dette fikser du med pågangsmot og en litt annerledes hverdag Anonymkode: 66c07...3d5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan de stanse renter??😱Hvordan? Anonymkode: a8693...51b De kan gjøre hva de vil. Ser det stadig på luksusfellen at de sletter store beløp som er basert på renter når det inngås nedbetalingsplan og kunden viser betalingsvilje. Anonymkode: 2ce7e...c62
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #12 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har sendt de mail nå.Jeg betaler 900kr i renter hver mnd i tillegg til forsikring som jeg var så dum å signere på som lyder 500kr hver mnd!Mulig å tenke så kort!🤦🏼♀️Nå er det nok Anonymkode: a8693...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå