Gå til innhold

Posene på rema1000


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså. Jeg kan lage mat, snekre, skifte hjul på bilen og er egentlig en ganske driftig dame. Men så kommer jeg på Rema1000 og så klarer jeg ikke åpne posene der en gang!? Jeg stod i minst 2-3 min bare for å klare å åpne en pose! Er kkke spesielt ofte jeg handler på Rema, men jeg knoter med de posene hver gang! Og det er så flaut å stå der og knote. Er de vanskelige eller mangler jeg motorikk??

 

Anonymkode: 4530f...a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Slikk på fingrene og åpne posen i håndtaket

Anonymkode: 90690...7c9

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hehe. Slikk på fingrene og åpne posen i håndtaket

Anonymkode: 90690...7c9

Det må jeg prøve! Føler meg som en 2-åring hver gang. Håper ikke det ser teit ut å slikke seg på fingrene i butikken😂

Anonymkode: 4530f...a99

Skrevet

Posene til Rema 1000 er håpløse😫

Skrevet

Jeg slikker litt på fingrene, da åpnes de lett. Men ofte har den som sitter i kassa åpnet den for meg 🙂

Anonymkode: 42001...de0

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det må jeg prøve! Føler meg som en 2-åring hver gang. Håper ikke det ser teit ut å slikke seg på fingrene i butikken😂

Anonymkode: 4530f...a99

Neida, bare legg merke til andre, mange som gjør det

Anonymkode: 90690...7c9

Skrevet

Ta tak i posen øverst med tommel på en siden og pekefinger på andre siden, gnikk så fingrene mot hverandre utenpå posen og vipps får du glippe til å åpne med :)

Anonymkode: 32b88...014

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida, bare legg merke til andre, mange som gjør det

Anonymkode: 90690...7c9

«Slikkerne på Rema1000»😂😂

Anonymkode: 4530f...a99

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ta tak i posen øverst med tommel på en siden og pekefinger på andre siden, gnikk så fingrene mot hverandre utenpå posen og vipps får du glippe til å åpne med :)

Anonymkode: 32b88...014

Skal prøve det

Anonymkode: 4530f...a99

Skrevet

Sliter med det samme alltid 😂

Skrevet

Rema posene er djevelens verk! Vurderer å bytte til coopen heller! 

Anonymkode: e71e6...41e

Skrevet

Anbefaler stoffposer. Miljøvennlig og billig

Anonymkode: a310b...1f6

Skrevet

Finn deg en Rema der de i kassa «åpner» posen for deg. Det gjør de på min 💞💞 En gang de hadde en nyansatt stod jeg å slet i mange minutter selv 😂

Anonymkode: fff18...2b8

Skrevet

Her åpner de posene for meg.men seriøst, kjøp deg handlenett!?

Anonymkode: 1cb93...da6

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her åpner de posene for meg.men seriøst, kjøp deg handlenett!?

Anonymkode: 1cb93...da6

Pleier å ukehandle, og da er ikke nett til hjelp, men akkurat i dag skulle jeg bare ha noen få ting

Anonymkode: 4530f...a99

Skrevet

Haha sliter med akkurat det samme, trodde  bare det var meg som var klumsete 😉 godt å høre at det er flere som ikke får de opp 😂

Anonymkode: 8ca83...c20

Skrevet

Her slikker hun ene i kassa på Rema på fingrene før hun åpner posene for kundene.:nigo:det er service!!!

Skrevet

De må åpnes i siden. Altså i hanken. 

Anonymkode: a073a...768

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Pleier å ukehandle, og da er ikke nett til hjelp, men akkurat i dag skulle jeg bare ha noen få ting

Anonymkode: 4530f...a99

Kjøp mange nett. Har selv ca 10 nett i omløp. De vaskes regelmessig i vaskemaskinen. Synes de er mye bedre enn poser da de rommer mer. Blir et nett ødelagt bytter du det barn i et nytt et på butikken. 

Anonymkode: f4ec4...f1f

Skrevet

 

Bra å lese at jeg ikke er alene om å streve med de posene. Føler meg som en idiot når jeg til slutt må slikke på fingrene for å få åpnet dem.

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp mange nett. Har selv ca 10 nett i omløp. De vaskes regelmessig i vaskemaskinen. Synes de er mye bedre enn poser da de rommer mer. Blir et nett ødelagt bytter du det barn i et nytt et på butikken. 

Anonymkode: f4ec4...f1f

Hvor har du kjøpt nett? 

Anonymkode: 4e910...438

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du kjøpt nett? 

Anonymkode: 4e910...438

Jeg har flest fra Kiwi, men også noen fra Rema og Coop. De tåler mye. 

Anonymkode: f4ec4...f1f

Skrevet

Etter opplæring på DIB, handlet jeg på Rema i dag for å benytte de nye triksene. Men... hun i kassa kan flere triks enn meg, så hun åpnet den for meg😂😂

Anonymkode: 4530f...a99

Skrevet

Du har få problemer når du lager en tråd om dette. Les en bok ekstra før du dør med slik "dødtid".

Anonymkode: cd0f6...6ec

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har få problemer når du lager en tråd om dette. Les en bok ekstra før du dør med slik "dødtid".

Anonymkode: cd0f6...6ec

Hmm.. miss know it all er her jo😂 

sutrefjes pipelort!

Anonymkode: 4530f...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...