Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Altså. Jeg kan lage mat, snekre, skifte hjul på bilen og er egentlig en ganske driftig dame. Men så kommer jeg på Rema1000 og så klarer jeg ikke åpne posene der en gang!? Jeg stod i minst 2-3 min bare for å klare å åpne en pose! Er kkke spesielt ofte jeg handler på Rema, men jeg knoter med de posene hver gang! Og det er så flaut å stå der og knote. Er de vanskelige eller mangler jeg motorikk?? Anonymkode: 4530f...a99
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Hehe. Slikk på fingrene og åpne posen i håndtaket Anonymkode: 90690...7c9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hehe. Slikk på fingrene og åpne posen i håndtaket Anonymkode: 90690...7c9 Det må jeg prøve! Føler meg som en 2-åring hver gang. Håper ikke det ser teit ut å slikke seg på fingrene i butikken😂 Anonymkode: 4530f...a99
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Jeg slikker litt på fingrene, da åpnes de lett. Men ofte har den som sitter i kassa åpnet den for meg 🙂 Anonymkode: 42001...de0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det må jeg prøve! Føler meg som en 2-åring hver gang. Håper ikke det ser teit ut å slikke seg på fingrene i butikken😂 Anonymkode: 4530f...a99 Neida, bare legg merke til andre, mange som gjør det Anonymkode: 90690...7c9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Ta tak i posen øverst med tommel på en siden og pekefinger på andre siden, gnikk så fingrene mot hverandre utenpå posen og vipps får du glippe til å åpne med Anonymkode: 32b88...014
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neida, bare legg merke til andre, mange som gjør det Anonymkode: 90690...7c9 «Slikkerne på Rema1000»😂😂 Anonymkode: 4530f...a99
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ta tak i posen øverst med tommel på en siden og pekefinger på andre siden, gnikk så fingrene mot hverandre utenpå posen og vipps får du glippe til å åpne med Anonymkode: 32b88...014 Skal prøve det Anonymkode: 4530f...a99
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #11 Skrevet 8. januar 2018 Rema posene er djevelens verk! Vurderer å bytte til coopen heller! Anonymkode: e71e6...41e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #12 Skrevet 8. januar 2018 Anbefaler stoffposer. Miljøvennlig og billig Anonymkode: a310b...1f6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #13 Skrevet 8. januar 2018 Finn deg en Rema der de i kassa «åpner» posen for deg. Det gjør de på min 💞💞 En gang de hadde en nyansatt stod jeg å slet i mange minutter selv 😂 Anonymkode: fff18...2b8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #14 Skrevet 8. januar 2018 Her åpner de posene for meg.men seriøst, kjøp deg handlenett!? Anonymkode: 1cb93...da6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #15 Skrevet 8. januar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her åpner de posene for meg.men seriøst, kjøp deg handlenett!? Anonymkode: 1cb93...da6 Pleier å ukehandle, og da er ikke nett til hjelp, men akkurat i dag skulle jeg bare ha noen få ting Anonymkode: 4530f...a99
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #16 Skrevet 8. januar 2018 Haha sliter med akkurat det samme, trodde bare det var meg som var klumsete 😉 godt å høre at det er flere som ikke får de opp 😂 Anonymkode: 8ca83...c20
Ayn Skrevet 8. januar 2018 #17 Skrevet 8. januar 2018 Her slikker hun ene i kassa på Rema på fingrene før hun åpner posene for kundene.det er service!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #18 Skrevet 8. januar 2018 De må åpnes i siden. Altså i hanken. Anonymkode: a073a...768
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #19 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Pleier å ukehandle, og da er ikke nett til hjelp, men akkurat i dag skulle jeg bare ha noen få ting Anonymkode: 4530f...a99 Kjøp mange nett. Har selv ca 10 nett i omløp. De vaskes regelmessig i vaskemaskinen. Synes de er mye bedre enn poser da de rommer mer. Blir et nett ødelagt bytter du det barn i et nytt et på butikken. Anonymkode: f4ec4...f1f
Salomine Skrevet 8. januar 2018 #20 Skrevet 8. januar 2018 Bra å lese at jeg ikke er alene om å streve med de posene. Føler meg som en idiot når jeg til slutt må slikke på fingrene for å få åpnet dem.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #21 Skrevet 8. januar 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøp mange nett. Har selv ca 10 nett i omløp. De vaskes regelmessig i vaskemaskinen. Synes de er mye bedre enn poser da de rommer mer. Blir et nett ødelagt bytter du det barn i et nytt et på butikken. Anonymkode: f4ec4...f1f Hvor har du kjøpt nett? Anonymkode: 4e910...438
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #22 Skrevet 8. januar 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor har du kjøpt nett? Anonymkode: 4e910...438 Jeg har flest fra Kiwi, men også noen fra Rema og Coop. De tåler mye. Anonymkode: f4ec4...f1f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #23 Skrevet 9. januar 2018 Etter opplæring på DIB, handlet jeg på Rema i dag for å benytte de nye triksene. Men... hun i kassa kan flere triks enn meg, så hun åpnet den for meg😂😂 Anonymkode: 4530f...a99
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #24 Skrevet 9. januar 2018 Du har få problemer når du lager en tråd om dette. Les en bok ekstra før du dør med slik "dødtid". Anonymkode: cd0f6...6ec
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #25 Skrevet 9. januar 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har få problemer når du lager en tråd om dette. Les en bok ekstra før du dør med slik "dødtid". Anonymkode: cd0f6...6ec Hmm.. miss know it all er her jo😂 sutrefjes pipelort! Anonymkode: 4530f...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå