Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Er jeg helt unormal som ikke vil sende barnet mitt på overnatting? Barnet er 1 år og 4 mnd. Anonymkode: 4881d...f35
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Min på 2,5 har aldri overnattet borte uten meg. Hadde barnevakt hjemme da lillesøster ble født da hun var nesten to Anonymkode: a2806...5d6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Våre har sovet borte fra de var små, men kun hos besteforeldre, tanter og onkler. De er nå 2.5 år og 5.5 år. Anonymkode: 237df...6b7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Har brukt tante (og onkel og søskenbarn) og farmor & farfar som barnevakt helt siden minste var baby. Ca 2-3 ganger pr. halvår når vi har hatt spesielle planer (konsert, bryllup, store fester) Da har barnet sovet hos dei. Første åra var eg ivrig og tidlig på å hente og sto engang på døra før noken i huset hadde våkna. 😄 Anonymkode: 43540...96f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Eldste barnet var 8 mnd første gang han overnattet, det var pga et julebord som føltes viktig å få med seg (mannens firma og han var ganske nyansatt). Gikk sikkert et år om ikke mer før han overnattet igjen. Yngste barnet var 2 år før hun overnattet. Det er ikke nødvendig å overnatte første leveårene om du ikke føler behov for det altså. Mine barn er eldre nå. eldste er 16 åg og yngste 8, begge trygge barn med et supert forhold til besteforeldrene sine, som har overnattet mye hos venner fra 5-6 års alderen osv. Anonymkode: 46f3f...e8e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Våre var ca.2 år første gangen de overnattet en natt uten oss. Jeg syns ikke du er unormal. Anonymkode: d1b6f...b9a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Barnet vårt er veldig trygg på besteforeldrene sine , på begge sider. Har overnattet en gang med mormor, noe som gikk helt fint, så det er ikke det at jeg er "redd" for at det ikke skal gå bra. Har bare ikke behov for at lille skal sove borte, vi har jo barnevakt av besteforeldre eller tante og onkler om det skulle være noe. Nå kommer snart nr to og spesielt en besteforelder maser veldig om at barnet må overnatte og gleder seg til jeg skal på føden så barnet får overnatte. Ble ganske sur da jeg sa at det er ikke sikkert det er behov for overnatting. Men det er jo noe som man tar når tiden kommer Ble bare litt stresset når jeg ble fortalt at alle andre besteforeldre (venner av besteforelderen) passet barnebarna sine på overnatting lenge før de var 1 år. Sa bare at de sine barnebarn har ikke meg som mor. HI Anonymkode: 4881d...f35
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Skrevet 9. januar 2018 min er 5 og er på avlastinghjemmet hver 3 helg og ligger borte hos besteforeldre av og til har ligget borte siden han var 3mnd Anonymkode: 98b31...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå