Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Har en slags innvendig kvise på siden av kjønnsleppen, vanskelig å forklare,Denver akuratt der hvor trusekanten går. Den har vært der i snart to uker. Jeg barberer meg nedentil, men siden jeg fikk den så har jeg barbert meg rundt den, mens jeg holder en finger på den. Hva gjør jeg? Aldri hatt noe sånt før, og kanskje jeg innbiller meg eller ikke, men den blir større.  Anonymkode: de192...452
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Fastlege, lokalbedøvelse, åpne, tømme. Kan være inngrodd hår, talg, cyste... Anonymkode: 8ec1d...de1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Prøv å pensle med jodløsning (selges på apoteket). Det er gull for slike små betennelser under huden. Jeg bruker alltid det på kviser som ikke er i fjeset (blir gul der du pensler), neglerotbetennelser, fliser osv. Anonymkode: 6ae8f...7c1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Prøv å pensle med jodløsning (selges på apoteket). Det er gull for slike små betennelser under huden. Jeg bruker alltid det på kviser som ikke er i fjeset (blir gul der du pensler), neglerotbetennelser, fliser osv. Anonymkode: 6ae8f...7c1 Og selvfølgelig lege om det ikke kommer seg. Anonymkode: 6ae8f...7c1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Kan være kjønnsvorte også. Min så sånn ut (liten kvise). Anonymkode: 3c62f...e16
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan være kjønnsvorte også. Min så sånn ut (liten kvise). Anonymkode: 3c62f...e16 Nei, den er skikkelig brei og hard. Anonymkode: de192...452
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Det er ganske vanlig. http://www.kk.no/helse/far-du-vonde-kviser-rundt-lyske-og-underliv-67735019 https://www.felleskatalogen.no/medisin/sykdom/byller Anonymkode: 85665...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå