Gå til innhold

Herregud, 11 åringen hørte oss ha sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hun sendte SMS om at hun forstod hva som foregikk her inne... 😑 Nå vil jeg bare greve meg ned. Hva gjør jeg? og tar barn skade at dette?

Anonymkode: ccc88...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, pust, og svar: "vi prøver på en lillesøster til deg" 🤣🙈

Helt naturlig, bare flaut 🙈🤣

Anonymkode: b1d2a...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 70-tallet, da jeg var barn, regnet man det som sunt og naturlig at ungene ikke ble ført bak lyset når det gjelder kroppslige prosesser 😂 det der går nok helt fint! 

Anonymkode: 899e3...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde med oss her for noen uker siden også, av 11-åringen!😶Har sjelden vært så flau..Hun sover alltid tungt og våkner aldri når hun først sover, hun sover virkelig gjennom alt! Så det hender vi (oftest faktisk) har sex på sofaen, og hun våknet, jeg fikk det ikke med med en gang heller og skjønte ikke hvorfor mannen ble så rar..Jeg håper og tror hun ikke skjønte hva vi holdt på med, men det kan være ønskedrøm🙈

Mannen ville avslutte senere(selvsagt, siden han ble forstyrret😁), vi var i sengen, musestille, flere timer senere, men plutselig ropte hun på meg og sa hun var tørst..

 

Anonymkode: 67f61...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok på tide å ta praten med barnet ditt. Det er helt vanlig å ha sex når man er voksen og kjærester 😀 

skjønner godt at du synes det er ubehagelig men hun føler seg nok dårligere hvis du ikke er ærlig. Hun vet nok MYEEE mer en du er klar over. Min 13 åring sa her en dag at når hun var mindre så listet hun seg etter at vi hadde lagt oss for å høre om heg og faren hadde sex. Hun sier at hun aldri har hørt oss, men det tror jeg hun synes er flaut å innrømme 😀

Da hun var 10 år trodde hun også at foreldre har sex kun hvis de har lyst på barn😂 så når man er gravid så har man ikke lenger sex. 

Anonymkode: 26dd8...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp med foreldre som hadde seg høylydt ofte og til alle døgnets tider. Også mens jeg hadde venner på besøk kunne vi plutselig høre stønning og dunking. For meg var dette helt fryktelig, og jeg utviklet vaginisme, trolig som en følge av dette. Mine foreldre eide ikke diskresjon. 

Så jeg tror det er viktig å skåne ungene, hold i alle fall ikke på på dagtid mens de har venner på besøk. 

Anonymkode: eaebd...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har skjedd flere ganger her, bare å forklare pent ☺

Anonymkode: 0ffe1...a93

Flere ganger...? 

Anonymkode: 06d71...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gylden anledning til å snakke om sex da. Dette er jo naturlig og en bra ting mellom folk som er glade i hverandre.

Flaut? Nei, skjerp dere a 😏 

Anonymkode: 24fee...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Flere ganger...? 

Anonymkode: 06d71...a5f

Sønnen min er som ett snikende ullteppe. Han lister seg lydløst bort til døren og trykker øret mot den. Vi har tatt han flere ganger i å "snike" på oss om natten. Ganske vanskelig å unngå at han ikle fersker oss iblandt da.

Anonymkode: 0ffe1...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...