Gå til innhold

Er dette en dårlig idee?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på deres mening i den saken. Min mann har en bror som er litt ja hva skal jeg si ikke akkurat damenes Jens. For noen uker siden så snakket jeg med min manns x. Hun hintet til at hun alltid har syntes broren til min mann var så pen. Vel jeg oppmuntret henne til å ta kontakt med henne. Tenkte at dette fører jo ingensteds hen, men also nå snakker de om å få barn sammen på en uke?? 😱 Har nå tenkt over saken og føler at dette var en meget dårlig idee og jeg skulle ha sagt at han hadde noen, men tenkte jo på han og at han ikke ofte for den muligheten...

Anonymkode: 985d6...698

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unskyld kontakt med han! 

Skrevet

Utrolig dårlig ide

Anonymkode: 7cfbb...f8e

Skrevet

Din manns x, holder altså nå på med hans bror? Er det så farlig da? 

Siden dere to snakker sammen, vil vell det si at dere er venner? 

Eller er det noen barn inn i bilde? Blir hun x dama både mor og tante til dine stebarn? For hvis ikke er det vell bare greit?

Anonymkode: a1ded...fd9

Skrevet

Dette har du da ingenting med? De høres jo ganske korte ut, begge to, men de er voksne og har ansvar for egne handlinger. 

Anonymkode: d1449...bef

Skrevet (endret)

Uff skrev i feil tråd

Endret av vimsa3
Skrevet

Heldigvis ingen barn og det er utrolig lenge siden de var sammen. Vi har jo dannet familie giftermål og hele pakka. Det forholdet de haddd varte ikke lenge og var døfødt fra dag 1. Kjenner henne nå i ca 5-6 år og snakker med henne jevnlig ikke noe nag her altså.

Skrevet

Min bror er sammen med xen til min andre bror. De har vært sammen i over 20 år. Null problem.

Anonymkode: c17e1...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...