Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Vil på privat ul rundt uke 14, 2D. Anbefalinger i oslo? Anonymkode: 050f8...b68
Anarkali Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Jeg var på Oslo city legesenter for litt siden, bestilte time på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid. Følte det var inn og ut og svært lite tid brukt for 1200 kr. Tok vaginal ultralyd og tok nok mindre enn fem min fra jeg kom inn på kontoret til jeg barn ute igjen. Nå var det såpass tidlig at hun kun så fostersekk og ikke foster enda (var 5+4 fant hun ut) så fikk beskjed om at det var tidlig og kanskje jeg var gravid eller hadde mistet og om jeg ønsket å ta blodprøver. Jeg pleier å gå til gynekolog Dr. Berle og er alltid veldig fornøyd. https://www.oslomedisinskesenter.no/tjenester/gynekolog Ellers så har jeg hørt mye fint om https://www.jordmorklinikken.no/
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Jeg anbefaler Dr. Martin Lundring i Jessheim. Altså, det er verdt kjøretur eller togtur. Han er spesialist innen fostermedisin og er så grundig og ordentlig! Han er grådig flink 😁 Uke 14, da får du nok også vite kjønn, om du vil og går til han. Anonymkode: d2016...e7c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 Anbefaler Martin Lundring på Jessheim. Spesialist i fostermedisin. Beste lege! Anonymkode: f4399...793
Anarkali Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg anbefaler Dr. Martin Lundring i Jessheim. Altså, det er verdt kjøretur eller togtur. Han er spesialist innen fostermedisin og er så grundig og ordentlig! Han er grådig flink 😁 Uke 14, da får du nok også vite kjønn, om du vil og går til han. Anonymkode: d2016...e7c Hørt flere si dette kom jeg på nå. Det skal jeg gjøre når jeg kommer til uke 14:-)
FruAnonym Skrevet 7. januar 2018 #7 Skrevet 7. januar 2018 Vi gikk til Oslo jordmor- og ultralydklinikk og var veldig fornøyd! Kjempesøt jordmor som forklarte alt og tok seg god tid! Det var forsåvidt til 3D UL som er endel senere i svangerskapet, men mener de har 2D tidligere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå