Gå til innhold

Hva hadde du tenkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare se om tankene mine er helt på viddene, eller om det er noe "rart". Hvis partneren din har en venn, som h*N har kjent i 4-5 mnd. Og en morgen våkner h*N til 5 ubesvarte anrop, og flere mld, "telefonen min ble stjålet i natt, skriv til meg på dette nr". 

Partneren min synes ikke å tenke over at det er rart men jeg synes det er rar oppførsel av vennen.,og jeg mistenker at vedkommende føler mer enn bare vennskap. Så "desperat" etter kontakt har jeg ihvertfall bare vært når jeg er interessert i noen.. 😂 

Noen meninger? 

Anonymkode: 498df...dd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde, om noe, tenkt at det var oppførselen til en full person. Sannsynligvis hadde jeg ikke tenkt så veldig mye, og jeg hadde i hvert fall ikke brydd meg om hvorvidt vedkommende var interessert i mannen min eller ikke. Hvorfor spekulere i det? 

Skrevet

Hæ? Tviler på om jeg hadde tenkt noe som helst.

Skrevet

Jeg tenker at dere neppe er over 20 noen av dere. 

Anonymkode: 00a86...673

Skrevet

En dame har ringt mannen din fem ganger natt til søndag..? Jeg tenker mitt ja.. 

Anonymkode: ad492...627

Skrevet

Vi er voksne begge to. Er vel derfor jeg synes det er litt rar oppførsel. Vet at jeg ikke hadde gjort det til en venn hvis min telefon var borte i hvertfall. Men, ser visst ikke ut til at mange hadde reagert :)

Anonymkode: 498df...dd8

Skrevet

Jeg finnes ikke sjalu, men jeg ville reagert. Hadde det vært en venn partneren hadde kjent i mange år, en som kanskje var i en vanskelig livssituasjon og trengte litt støtte en periode, eller at de hadde en avtale tidlig neste dag, da hadde det vært greit, da hadde jeg tenkt at personen trolig hadde drukket og derfor sendt mange meldinger/ringt.

Men et så nytt bekjentskap, mange sms og x antall oppringninger på natten... det ville til og med fått meg til å reagere. Det betyr jo ikke at din partner har gjort noe galt, Hi. Men det betyr vel at forholdet partneren har til denne nye vennen bør avklares... Om ikke annet bør din partner, om denne kun har platonisk interesse av denne andre, sette grenser for seg selv, for en person som ringer så mange ganger + sender mange meldinger på nattestid ang. noe som tross alt ikke haster - det er en person som kan komme til å bli altfor krevende, og det kan påvirke dere negativt.

Anonymkode: b68a8...1f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...