Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Med tenåringer... Her har vi hatt: Stakkars dyr, jeg blir vegetarianer- fasen Emo er kult, det kan jeg får til- fasen Mamma skjønner sikkert ikke at jeg røyker-fasen Sminke er sikkert supert! Jeg er rå på å sminke meg, har jo sett det på YouTube-fasen Jeg har hatt kjæreste i en uke/mnd/2mnd osv, mamma vil sikkert høre på meg i timesvis om hvor fantastisk han er- fasen Man forelsker seg i mennesker, ikke kjønn-fasen Kanskje jeg er bifil-fasen Hvilke faser har deres tenåringer vært igjennom? Anonymkode: 7bd09...bb8
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Hmm, min eldste er 16 og jeg kan ikke si det har vært noen spesielle faser Har hatt samme kjæreste et års tid. Spiser vanlig mat Trener 2-3 ganger i uken Har normal hårsveis Går i helt vanlige klær Er sammen med venner i helgene Har en liten butikkjobb (en ettermiddag i uken fast, ekstra ved behov) Har begynt å drikke litt på fest, men ikke noe overstadig fyll. Anonymkode: 5c7a7...9e5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmm, min eldste er 16 og jeg kan ikke si det har vært noen spesielle faser Har hatt samme kjæreste et års tid. Spiser vanlig mat Trener 2-3 ganger i uken Har normal hårsveis Går i helt vanlige klær Er sammen med venner i helgene Har en liten butikkjobb (en ettermiddag i uken fast, ekstra ved behov) Har begynt å drikke litt på fest, men ikke noe overstadig fyll. Anonymkode: 5c7a7...9e5 Min er snart 18 og har, i tillegg til disse fasene, mye av det du skriver, men nå var ikke det poenget da. De fleste ungdommer har visse faser der de har meninger og ideer som de kommer seg over. Anonymkode: 7bd09...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå