Gå til innhold

Er det vanlig å bli tiltrukket av andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Selv har jeg mange ganger blitt tiltrukket av andre enn partneren min. Jeg har til og med nesten blitt forelsket og har kjent det i magen når personen jeg føler litt ekstra for kommer borti meg, gir meg oppmerksomhet, prater til meg osv. Nesten som jeg er litt betatt, men det stopper med det. I dag har jeg vært på byen og har fått følelsen igjen. Møtt en fyr som jeg bare vet jeg hadde falt for hvis jeg var singel. Hadde ikke hatt noe problem med å bli med han hjem, sett om det er noe mer... HVIS jeg var singel. Noe jeg ikke er! Har aldri vært utro. Ikke en gang i nærheten, men har mange ganger lurt på om jeg er sammen med feil mann bare fordi jeg velger å holde ut i tykt og tynt. Jeg elsker mannen min, unner han ikke noe vondt og ser for meg at vi får flere barn sammen. Likevel kan jeg ikke noen ganger la være å tenke: Hva hvis?! Ville det vært bedre? Ville jeg vært lykkeligere? Gresset er stort sett ikke grønnere. Tror likevel at det å fantasere om hvordan livet kunne vært er ganske vanlig??

Anonymkode: feaa8...856

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Spørsmålet er jo om man fortsetter å dyrke det, eller bare lar det fly.

Anonymkode: 9ad9e...333

Skrevet

Jeg har opplevd dette flere ganger også. Noen ganger litt gøy, andre ganger slitsomt. Jeg kunne aldri vært utro, har et fantastisk fint ekteskap og elsker mannen min.

Anonymkode: 6caf2...801

Skrevet

Ja, det er helt normalt. Det viktigste er at man aldri gjør noe med det.

Skrevet

Kun opplevd som singel

Anonymkode: 5586e...3bf

Skrevet

Jeg har det sånn hele tiden. Det er fordi jeg er en person som lett «tar inn» andre mennesker. Jeg er åpen, vekker lett tillit og har lett for å like andre. 

Men det er ingen andre enn mannen min for meg. Vi har vært sammen i tjue år og jeg elsker han!

Anonymkode: 584f1...f94

Skrevet

Lov å se men ikke røre :D vet at mannen også føler det sånn, men vi er skjønt enige om at det er normalt å kjenne lyst for andre men ingenting å mate. Prøver å sette av tid til mer romantikk her hjemme i stedet. 

Anonymkode: d2560...e0a

Skrevet

Helt normalt. 

Anonymkode: 49493...24e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...