Gå til innhold

influensa og mensen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk mens på torsdag, og influensa samme dag. Saken er den at jeg har kun blødd litt på torsdag, ørlite fredag og ingenting verken i natt eller i dag. Pleier vanligvis å skifte bind/tampong hver 4-5 time de 3 første dagene.

Influensaen skal vel ikke påvirke mensen? Det er vel uansett influensa eller ikke like mye som skal ut?!

Saken er den også at jeg har kun hatt influensa 1 gang tidligere, så jeg aner ikke hvordan jeg "vanligvis" har det.

Vi er også prøvere, og jeg håpet jo at mensen ikke skulle komme denne måneden. Kan jeg være gravid?

Må vel også legge til at jeg skulle ha mens på torsdag, så den var helt presis.

Noen som har opplevd lignende?

Jeg har også lignende symptomer som når jeg har vært gravid, hoven i halsen og kvalm, men det kan vel også ha noe med influensaen å gjøre.

Anonymkode: 3409c...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test, når du blødde så lite er det en sjanse for at du er gravid 

Anonymkode: 65160...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel legge til at jeg tok en test på søndag som var negativ. Ja, tenkte å ta en test, men det var det siste jeg hadde i tankene i morrest, med tanke på formen min, så hadde jeg nok med bare å komme meg på do.

hi

Anonymkode: 3409c...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må vel legge til at jeg tok en test på søndag som var negativ. Ja, tenkte å ta en test, men det var det siste jeg hadde i tankene i morrest, med tanke på formen min, så hadde jeg nok med bare å komme meg på do.

hi

Anonymkode: 3409c...7fe

Søndag var litt tidlig å teste om du skulle ha mensen på tordag vel? 

Men nå som du er over ikm trenger du ikke teste med morgenurin, du kan teste nå....

Anonymkode: 65160...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å ha mensen i 7 dager. Når jeg hadde influensa før jul, stoppet mensen den dagen influensaen kom, på dag 4. Veldig merkelig! Men, ser faktisk ut som den kan påvirkes da?! 

Anonymkode: 3314e...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Søndag var litt tidlig å teste om du skulle ha mensen på tordag vel? 

Men nå som du er over ikm trenger du ikke teste med morgenurin, du kan teste nå....

Anonymkode: 65160...4f9

Var 10 dpo på søndag da. Ser at flere får positiv test allerede 9 dpo. Ok, men venter bare til i morgen tidlig, føler at jeg kan stole bedre på resultatet da.

Hi

Anonymkode: 3409c...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk negativ test i dag, så da har det nok noe med influensaen å gjøre.

hi

Anonymkode: 3409c...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdom påvirker mensen ja. Er du skikkelig forkjøla eller har influensa utsetter ofte kroppen andre oppgaver da den første prioriteten er å bekjempe sykdom.

Anonymkode: db4cc...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...