Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Ja, jeg er teit og prøver å dra i gang noe som kan være litt artig. Men shit-la gå: Hvor mange innbyggere er det der du bor? Nevn 3 fordeler ved å ha så mange/få innbyggere Nevn 3 ulemper ved å bo der Jeg kan begynne: - 800 1. Man trenger ikke låse døra, naboen passer på 2. Alle kjenner alle, så om ungdommen min driver med noe som jeg ikke tillater, så får jeg vite det 3. Gamle damer som kjøper «snop» til barna 1. Alle kjenner alle, så man hører litt av hvert om seg selv 2. Man kjenner alltid en eller annen uansett hvor man beveger seg og må legge «slå av en prat» i tidsskjema 3. Naboen glaner i vinduet og synes det er ok å ringe mens du sender av gårde gamle inga i ambulanse Anonymkode: e36e4...7c6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Jeg biter på HI og synes dette var gøyalt! -260,000 fordeler: 1. Kulturtilbud er relativt stort ettersom det er mange som bor i byen 2. Stort nok til å kunne ko-eksistere med familie i samme by uten å kverke de 3. Anonymitet ulemper: 1. Mangler en ta-vare-på hverandre mentalitet i nabolaget 2. Ensomhet...sjelden folk hilser på hverandre på den svære matvarebutikken som er vår nærbutikk 3. Trafikk Anonymkode: b438b...98e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 44.000 Fordeler -stort nok til at vi har et godt tilbud med aktiviteter, kultur, restauranter, idrettsklubber osv -lite nok til at vi ikke har lange køer på noen ting, god dekning og kapasitet på det meste, lite kø og ventetid. Tenker da på alt fra helsevesen til barnehagedekning. -lite nok til at man kjenner til de fleste miljøer og har kontakter de fleste steder Ulemper -ikke stort nok til å forsvinne i mengden om du vil være anonym -litt lukket miljø og ikke lett å være innflytter -kommer ikke på flere ulemper Anonymkode: 93a85...243
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: 44.000 Fordeler -stort nok til at vi har et godt tilbud med aktiviteter, kultur, restauranter, idrettsklubber osv -lite nok til at vi ikke har lange køer på noen ting, god dekning og kapasitet på det meste, lite kø og ventetid. Tenker da på alt fra helsevesen til barnehagedekning. -lite nok til at man kjenner til de fleste miljøer og har kontakter de fleste steder Ulemper -ikke stort nok til å forsvinne i mengden om du vil være anonym -litt lukket miljø og ikke lett å være innflytter -kommer ikke på flere ulemper Anonymkode: 93a85...243 Signerer denne til siste bokstav, samt en ulempe til: Klikker, "Gutteklubben Grei" og liknende grupperinger kan klare å blokkere samfunnsnyttige tiltak o.l. Anonymkode: 61d6c...9d5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 I underkant av 60 000 innbyggere. Fordeler: - ligger sentralt, godt tilbud av det meste, kort avstand til et stort arbeidsmarked, kulturtilbud osv. - forholdsvis bra klima - har flere idylliske perler i kommunen Ulemper: - mye snobbete folk - kommer til å bli mye tettere med hus/bygninger de nærmeste årene - for mye materialistisk jag etter min mening, vanskelig å få nye gode venner her når man er innflytter Anonymkode: 9aeba...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå