Gå til innhold

Du som har Huawei tlf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av dem har du og er du fornøyd?? De har så mange forskjellige! Aner ikke hvilken av dem jeg skal velge. Jeg er opptatt av at den ikke et treig, gjør det den skal og tar fine bilder! 

Anonymkode: c65db...ced

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Honor 8, og er godt nøgd. Den gjer akkurat det den skal.

Skrevet

Har Honor 9 og elsker den så langt! 

Anonymkode: 18a49...933

Skrevet

P9. Generelt godt fornøyd, men kameraet er ikke det beste i dårlig belysning.

Anonymkode: c63ab...8b8

Skrevet

P10. Veldig fornøyd :) Var veldig skeptisk etter å ha hatt iPhone i mange år, men er positivt overrasket :)

Anonymkode: 6772a...bfe

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

P10. Veldig fornøyd :) Var veldig skeptisk etter å ha hatt iPhone i mange år, men er positivt overrasket :)

Anonymkode: 6772a...bfe

Tenker også på p10. Jeg er veldig glad i å ta bilder og der er viktig at de kan bli fine selv med litt dårlig lys... kan jeg spør hvordan du opplever kamera? 😇

Skrevet

Har p10 lite. Den er ekstremt treg og kameraet er dårlig. I tillegg må jeg lukke alle andre aper for at vipps skal fungere. Veldig misfornøyd med den. 

Anonymkode: 52ef0...116

Skrevet

Har hatt Honor 6 i over 3 år og er veldig fornøyd. Kan tenke meg en ny nå (p10) pga kameraet, men min gamle telefon bare virker og virker...aldri vært noe tull. Både mannen min og mamma har p10 med Leica-kamera, og den tar helt fantastiske bilder!

Anonymkode: a5fe3...fd1

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt Honor 6 i over 3 år og er veldig fornøyd. Kan tenke meg en ny nå (p10) pga kameraet, men min gamle telefon bare virker og virker...aldri vært noe tull. Både mannen min og mamma har p10 med Leica-kamera, og den tar helt fantastiske bilder!

Anonymkode: a5fe3...fd1

Så kjekt å høre om kameraet! Da blir det nok den🙌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...