Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Når jeg skal ta klesvasken, så har jo skittentøyet gjerne rukket å samle mye støv. Klarer aldri vaske tøy uten at det begynner å klø skikkelig. Også om det i e hjørne eller noe har rukket å samles mye støv, så begynner det å klør når jeg er i det hjørnet og støvsuger. Klør spesielt mest på føttene og beina, men det klør over hele kroppen. Er det normalt? Anonymkode: 07c57...384
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Er det ikke begrenset hvor mye ekstra støv skittentøyet greier å samle? Lege kan sjekke om du er allergisk for støv. Hvilke symptomer man får på allergi kan jo variere, så kan være greit å sjekke. Hvis det mer er en psykisk reaksjon så må du bare jobbe med deg selv, at det ikke er farlig, kanskje ha skittentøyskurv som kan lukkes, støvsuge litt oftere m.m. Anonymkode: 6dd83...43f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Jeg er allergisk mot støv (husstøvmidd), og symptomene begrenser seg til luftveiene. Spesielt nesa. Jeg blir tett, snørrete og får spreng i nesa. Øynene begynner også å renne. Har aldri opplevd hudkløe. Anonymkode: 3939c...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå