Gå til innhold

Gravid og analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke skadelig for barnet eller meg på noe måte?? Det er så sinnsykt digg så bare må ha de ofte😋 får så kraftige orgasmer av og bli tatt hardt i fisen🤣 åneida har ingen problemer med fiselekasje eller bæsjelekasje

Anonymkode: 96039...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Takk for at du informerer om at du liker å stikke noe inn i tarmen

Anonymkode: 9827b...5ce

Skrevet

Google it. 

Anonymkode: b9cb5...167

Skrevet

Det er helt trygt, kjør på 😊

Anonymkode: 74c81...ca4

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Takk for at du informerer om at du liker å stikke noe inn i tarmen

Anonymkode: 9827b...5ce

No problem😂 kansje du burde prøve? 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel ikke skadelig for barnet eller meg på noe måte?? Det er så sinnsykt digg så bare må ha de ofte😋 får så kraftige orgasmer av og bli tatt hardt i fisen🤣 åneida har ingen problemer med fiselekasje eller bæsjelekasje

Problemerne kommer når du blir litt eldre.

Vil ikke tro hovne slimhinner i endetarmen kombinert med ekstra press fra babbyen og økt blodmengde og mer hormoner er noe heldig for fremtidig utfall.

Får kanskje noen fine hemorider også.

Anonymkode: 09ed7...55a

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Problemerne kommer når du blir litt eldre.

Vil ikke tro hovne slimhinner i endetarmen kombinert med ekstra press fra babbyen og økt blodmengde og mer hormoner er noe heldig for fremtidig utfall.

Får kanskje noen fine hemorider også.

Anonymkode: 09ed7...55a

Det er ikke sikkert

Skrevet

Snakkes om det temaet når du er 60 😉 . Da lekker du så fint atte .

Anonymkode: e4588...929

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakkes om det temaet når du er 60 😉 . Da lekker du så fint atte .

Anonymkode: e4588...929

Jaja.hvem gjør ikke da i den alderen likksom både urin og annet.. kan ivertfall tenke tilbake på ett deilig sexliv da når jeg var ung 😅😅

Skrevet

Vær ihverfall nøye med hygienen, han må ikke ta deg i vagina etter å ha vært i analen for du vil ikke ha rumpebakterier opp i vagina og du er mer utsatt for uvi når du er gravid. Uvi er ikke heldig når du er gravid, det kan være farlig.

Hvor slapp du blir eller ikke blir i fiseringen når du blir eldre gidder jeg ikke mene noe om, det får du jo tidsnok erfare ;)

Anonymkode: 91670...a40

Skrevet

Det finnes ingen statistikk som viser at homofile som var pult og blitt pult i ræva hele livet har lekkasje fra endetarmen når de runder seksti, i større grad enn andre. 

Anonymkode: eb0a3...22c

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes ingen statistikk som viser at homofile som var pult og blitt pult i ræva hele livet har lekkasje fra endetarmen når de runder seksti, i større grad enn andre. 

Anonymkode: eb0a3...22c

Enig. Har jobbet på gastro i 20 år og har aldri vært borti det. 

Anonymkode: be315...6c9

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Har jobbet på gastro i 20 år og har aldri vært borti det. 

Så bra😊 da er det bare og kjøre på😎

Hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så bra😊 da er det bare og kjøre på😎

Hi

Patologiprofessoren min sa at han kunne ikke skjønne alle som hadde analsex når det førte til så stor grad av anallekkasje. 

Anonymkode: cbce1...996

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Patologiprofessoren min sa at han kunne ikke skjønne alle som hadde analsex når det førte til så stor grad av anallekkasje. 

Anonymkode: cbce1...996

Stemmer absolutt ikke. Graviditet er den største årsaken til prolaps og lekkasje. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaja.hvem gjør ikke da i den alderen likksom både urin og annet.. kan ivertfall tenke tilbake på ett deilig sexliv da når jeg var ung 😅😅

😂😂😂 Dere tror at alle 60 åringer ligger på gamlehjem med bleier og lekker fra stumpen?? De fleste 60 åringer er i full jobb. 

Anonymkode: a6fe8...161

Skrevet

Ville vært obs på hygiene. Både bakteriell vaginose og Uvi kan trigge fødsel (irriterer livmoren til sammentrekninger og påvirkning av livmorhals). Men utover det så bør det ikke være noe mer farlig/ufarlig  en før du ble gravid. 

Anonymkode: 19920...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...