Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Er det restsøppel eller plast? Hvor kaster du det? Hva med medisinbokser i glanset papp, skal det i papirsøppel, eller restsøppel? Anonymkode: c3c2b...f72
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Du skriver "i plast". Da bør du skjønne resten. Løft gjerne av etiketten med doseringer osv. Neste spørsmål: "papp". Jeg ville lagt papp i papp- og papiravfall. Unntaket er bølgepapp, den skal sorteres for seg selv. Også her ville jeg løftet av apotek-etiketten. Anonymkode: 96ec0...cf3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Medisinbokser i plast går i plastsøppelet her. Og all papp, glanset eller ei, går i papirsøpla. Bor i Oslo Anonymkode: 487bf...f00
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skriver "i plast". Da bør du skjønne resten. Løft gjerne av etiketten med doseringer osv. Neste spørsmål: "papp". Jeg ville lagt papp i papp- og papiravfall. Unntaket er bølgepapp, den skal sorteres for seg selv. Også her ville jeg løftet av apotek-etiketten. Anonymkode: 96ec0...cf3 Nei, faktisk ikke. For det er ikke sånn at all plast skal i plastsøppel Anonymkode: c3c2b...f72
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, faktisk ikke. For det er ikke sånn at all plast skal i plastsøppel Anonymkode: c3c2b...f72 Det stemmer, jeg tok utgangspunkt i de typer medisinbokser i plast jeg kjenner til. Alle de har vært i så myk plast at de skal i plastavfallet. Anonymkode: 96ec0...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå