Gå til innhold

Fått avslag fra bup på henvisningen fra fastlegen, hvordan kan de det utifra så og si ingenting?Hva gjør man videre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet! Når man har en IOP på ungdomsskolen kan man søke om plass på vgs på særskilt grunnlag. Sånn er det. 

Anonymkode: 191db...93e

NEI!!!!! Overhode ikke!!!!! En må fylle kravene etter paragrafene i kap 6. På hvilket grunnlag uttaler du deg???

Endret av Ledda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, ok. Skolen anbefalte feil, ppt anbefalte feil, bup anbefalte feil. Jeg handlet feil. Du har rett. 

Anonymkode: 191db...93e

Forskriftene til opplæringslova kapittel 6 har rett.

Anonymkode: ae285...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Ledda skrev:

NEI!!!!! Overhode ikke!!!!! En må fylle kravene etter paragrafene i kap 6. På hvilket grunnlag uttaler du deg???

På det grunnlaget vi søkte. I samarbeid med ppt, bup og skolen 

Anonymkode: 191db...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På det grunnlaget vi søkte. I samarbeid med ppt, bup og skolen 

Anonymkode: 191db...93e

Men dere fikk jo avslag? Så hvorfor er du så påståelig når du vet at det grunnlaget dere søkte på, i seg selv, ikke er nok?

Anonymkode: ae285...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dere fikk jo avslag? Så hvorfor er du så påståelig når du vet at det grunnlaget dere søkte på, i seg selv, ikke er nok?

Anonymkode: ae285...c95

Jeg sa bare at vi søkte og ikke kom inn på det grunnlaget. Og så tok noen helt av her. Og da forsvarte jeg at vi KUNNE søke på det grunnlaget. 

Anonymkode: 191db...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sa bare at vi søkte og ikke kom inn på det grunnlaget. Og så tok noen helt av her. Og da forsvarte jeg at vi KUNNE søke på det grunnlaget. 

Anonymkode: 191db...93e

Nei. Du sa det som om du hadde fasiten, begynte å vise til lovverk du overhode ikke kan noe om og så videre. Dine innlegg var fulle av informasjon som ikke stemmer. 

Anonymkode: ae285...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Du sa det som om du hadde fasiten, begynte å vise til lovverk du overhode ikke kan noe om og så videre. Dine innlegg var fulle av informasjon som ikke stemmer. 

Anonymkode: ae285...c95

Neida. Regner med at skolene vet dette, så jeg forholder meg til det. Hun hadde kunnet søkt på særskilt grunnlag om hun hadde fler timer med spesialundervisning. Men hun hadde færrest antall (1 time per dag)

Anonymkode: 191db...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...