Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 arb.giver om graviditet? Det er i utgangspunktet for tidlig ennå.. Men det er en del snakk om bemanning osv framover. Jeg føler på en måte at jeg derfor bør si noe.. Hva tenker dere? Anonymkode: af1b5...f01
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Sa ikke noe før det var gått 12 uker eller mer Anonymkode: 569d8...db1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Jeg ventet til 12 uker - men sa det til sjefen før kollegaene. Anonymkode: 3e248...195
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Jeg tenker å si det bare til sjefen i første omgang. Slik han vet ifht planlegging framover. Anonymkode: af1b5...f01
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Vi må si fra uke 4 (så fort man vet) pga risikoyrke. For arb giveren din er veldig glad hvis du sier det tidlig pga planlegging. Ingen fler trenger å vite noe før du ønsker. Det er noen regler om søknad foreldrepenger/permisjon x antall uker før fødsel, men de reglene kjenner jeg ikke til. Anonymkode: 5fed3...033
Optatium Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 Sist fikk jobben vite det i uke fem. De hdde visst om prøverør og syns bare det var tåpelig at alle andre visste og ikke dem. Denne gangen visste de det kanskje, jeg hadde jo fortalt det til noen, men sjefen fikk vite når jeg var 12 uker. Har et godt forhold til sjefen og syns derfor det var hyggelig å fortelle.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #7 Skrevet 6. januar 2018 Jeg fortalte det ganske tidlig fordi jeg var i dårlig form, men ba sjefen holde det for seg selv til jeg selv valgte å fortelle det til kollegaer og venner. En sjef skal ikke sladre om sånt altså, det er snakk om helseopplysninger han/hun får om en ansatt. Vet ikke om det egentlig er taushetsplikt på sånt, men det er vel ikke vanlig at en sjef videreforteller sånt. Anonymkode: 26cb1...53f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker å si det bare til sjefen i første omgang. Slik han vet ifht planlegging framover. Anonymkode: af1b5...f01 Mtp.! Ikke ift! MED TANKE PÅ planlegging! Herrefred, lær deg morsmålet ditt! I forhold til = sammenlignet med. Anonymkode: 89d78...2d2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mtp.! Ikke ift! MED TANKE PÅ planlegging! Herrefred, lær deg morsmålet ditt! I forhold til = sammenlignet med. Anonymkode: 89d78...2d2 woop woop, its the Sound of the police...🚨😂👍 Anonymkode: 5fed3...033
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #10 Skrevet 6. januar 2018 Fortalte i ule 17. Da hadde jeg en bra kul, og alle visste det visst likevel 😂 Det var graviditet nr 4, og magen kom i uke 9. Anonymkode: 59cc5...f7a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #11 Skrevet 6. januar 2018 Fortalte uke 6 pga behov for omplassering/tilrettelegging. Ba sjefen holde det for seg selv. Bytter nå jobb og er i uke 13, ny leder er klar over graviditeten. Men nå har vi gjort det offentlig uansett Anonymkode: 36ae4...4ad
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #12 Skrevet 6. januar 2018 Jeg fortalte det i uke 5 for jeg var så fantastisk dårlig at jeg ikke klarte å holde meg på bena. Jeg sa det til sjef og ass sjef. Jeg ville ikke gå offentlig så tidlig, men ass sjef gikk og sa det til alle når jeg var 8 uker 😤 uten å spørre meg først !!! Anonymkode: 69633...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå