Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Finnes det medikamenter som hjelper og som er Ok å bruke under svangerskap? Jeg dør snart av å være så søvnløs! Anonymkode: 43f4f...2d2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Nei. (Se Evt på tryggmammamedisin) Det er bare kroppens forberedelse på det som kommer Ingen av oss andre har dødd av det enda, og de aller fleste har/har hatt det sånn. Prøv feks Bbhugme for gode sovestillinger (jeg hadde ekstremt bekkenløsning 2x og den hjalp), legg inn hviletid på dagtid (måtte det selv. Var vanskeligere m nr2 men det gikk) , osv se positivt på det, det er en selvforskyldt forbigående tilstand Snart (om 1-5år) får du sove godt igjen, og det går fortere en du tror. Anonymkode: 1df53...a4f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Finnes det medikamenter som hjelper og som er Ok å bruke under svangerskap? Jeg dør snart av å være så søvnløs! Anonymkode: 43f4f...2d2 Samme her. Jeg sov fra 23-2330, ingenting etter det. Anonymkode: 2643e...e89
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Har to barn fra før og full jobb, finnes ikke mulighet til å hvile på dagtid. Vet godt hva som «kommer» og kan ikke fatte at naturen er så amøbe at den har bestemt at jeg skal være søvndeprivert FØR selve ungen som skal holde meg våken i 1,5 år kommer. Anonymkode: 43f4f...2d2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Finnes det medikamenter som hjelper og som er Ok å bruke under svangerskap? Jeg dør snart av å være så søvnløs! Anonymkode: 43f4f...2d2 Ja, det finnes. Gå til legen din Anonymkode: af1f1...72e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det finnes. Gå til legen din Anonymkode: af1f1...72e Ikke hi, men jeg som skrev over her som heller ikke sover. Jeg gikk til legen siden jeg bare sover Max 4 t i døgnet og har gjort det noen uker, det var ingenting å gjøre med det. Blir gal. Anonymkode: 2643e...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå