Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Hva gjorde dere? Hvor bodde dere? Tenker litt på sommeren 2019, så er tidlig ute😉 Anonymkode: 4bd12...a22
Cissic Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Ja, jeg har vært der for en del år siden . Var i Havana, Varadero og Trinidad. Annerledes og interessant. Kunne godt tenke meg å reise tilbake.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 30 minutter siden, Cissic skrev: Ja, jeg har vært der for en del år siden . Var i Havana, Varadero og Trinidad. Annerledes og interessant. Kunne godt tenke meg å reise tilbake. Slenger meg på denne. Var det ok for barn? Anonymkode: 0b2b8...151
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Tenk på hvordan du vil bo. Det er ganske billig og greit å bo i casa particulares. Da bor du hjemme hos private og det koster rundt 20-30 dollar natten. Reiste til Santiago de Cuba, trinidad, cienfugos, varadero, pinar del Rio,comaguey, las tunas, playa santa lucia. Fikk se det meste der og det er helt fantastisk. Anonymkode: e6ba9...b1c
Cissic Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slenger meg på denne. Var det ok for barn? Anonymkode: 0b2b8...151 Ja, vi reiste med barn. Det var veldig ok. Bodde hjemme hos folk (Casa particulares) i Havana og Trinidad. Anbefaler det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå