Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Sønnen vår på snart 5 år har siden før han var 1år slitt mye med nattskrekk. Vi har lært oss hva som kan utløse det, men det er ikke dermed sagt at vi alltid kan avverge det. Nå har han nettopp hatt nattskrekk, og samboer gikk inn til han. Vanligvis er det jeg som gjør det, men nå er jeg ikke helt i form så derfor gikk han. Etter 10min kommer han ut igjen, og er skikkelig irritert for sønnen vår hadde sagt han skulle gå, at han ikke var bra nok, at han ville at mamma skulle komme osv. Dette er helt vanlig når han har nattskrekk og bare å overse! Men samboer er sur og mener at han fikk beskjed om å gå, derfor gikk han. Han mener også at jeg ikke skulle gå inn for da betyr det visst at jeg "godtar oppførselen" og viser sønnen vår at han kan bestemme over oss. Problemet er at sønnen vår virkelig kan skade seg når han har nattskrekk, han er jo ikke våken! Det er ikke mulig å få kontakt, og han skriker og kaster seg rundt i sengen. Så uansett hva som blir sagt skal han aldri forlates!!! Jeg kjenner jeg er så sint! Jeg gikk inn til han for at han skulle være trygg, og nå er samboer sur på meg! "Ja, nå fikk han jo som han ville". Vi har vært gjennom dette i noen år nå, og har lest samme info om nattskrekk, og sett hvordan det utarter seg hos vår sønn, men allikevel oppfører han seg som om dette er bevisst handling hos gutten.... Anonymkode: 70eea...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå