Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Og har gått på isete føre på fjellet med dem? Har såååå lyst å gå fjelltur i det fine været, men er snø og is, kan jeg bruke joggesko med pigger da? (Altså, ikke metervis med snø, men 1-5 cm snø og en del isete partier) Anonymkode: 22351...2d5
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Det kan du gjerne gjøre. Personlig foretrekker jeg fjellskoa mine med brodder... Anonymkode: f246a...8dd
Joggesko Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Ja, jeg pleier å løpe i snø og is både i skogen, på fjellet og på veien. Sitter kjempegodt! Jeg bruker icebugs.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har joggesko med pigger, men på sånt føre foretrekker jeg fjellsko med brodder som den over her foreslår. har knekt foten på sånt føre , så aldri mer piggjoggesko på isen 😊 Anonymkode: 3437b...da0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Takk for svar. Kjøpt Asics sko med pigger. Håper de får meg opp, og ned, uten knall og fall.....😀 Anonymkode: 22351...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå