Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Jeg prøver å venne meg av å spise så mye godterier! Men klarer nesten ikke å holde meg! Er god og mett etter taco middag, men jeg er allerede i kjøleskapet får å se på sjokoladen som ligger der 😬Er det mulig! Skal på ferie om 14 dager, og skal prøve å holde meg helt uten godteri og alkohol! Hjelp... redd jeg kommer til å sprekke! Gi meg råd for å klare å holde meg!!! 😬😖🙏🏻 Anonymkode: 4bd00...0e5
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har med nød og neppe klart å holde meg uten siden 1.januar og har trent hver dag 🎉✨Dagtid er enkelt å la være å spise godterier, men når kvelden kommer må jeg ta meg skikkelig sammen!!!! Det er så vanskelig! Hadde vært nydelig og gått ned 2 kg før ferien! 😎😜 Anonymkode: 4bd00...0e5
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Kanskje du kan kjøpe deg mørk sjokolade? Jeg fikk Premium appelsin og mandel til jul. Den er god, men jeg er ikke fysen på den. Anonymkode: cfd05...c14
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Ja, bedre med mørk sjokolade enn potetgull og vanlig melkesjokolade! Takk for godt råd 😉👍 Hi Anonymkode: 4bd00...0e5
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Spis gulerøtter, come on...just try it Anonymkode: 97dbc...eb6
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Sliter med det samme, er på en aldri så liten slankekur etter julen og vet det ligger en Stratos i kjøleskapet. Normalt sett så lar jeg vær å ha godteri i huset, ikke engang i helgene, for så lenge jeg ikke har, så klarer jeg å holde meg unna. Men dessverre denne sjokoladen er fra julen og den ligger å roper på meg 😱 Normalt sett når jeg har lyst på noe godt, eller vare har lyst på sukker, så tar jeg et glass light brus, selv om jeg ikke synest det er veldig godt, så føler jeg at det tar litt av søtsuget. Ellers så har jeg vaniljekesam og frukt i kjøleskapet, lager en liten blanding av dette og leiger frem stålviljen og prøver så godt det lar seg gjøre å ikke finne på å bake noe godt😀 I verste fall går jeg til sengs, hvis det er på kveldstid, bare for å klare å styre unna søtsuget.. Anonymkode: 410c0...c9e
rundown Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 Lag smoothie av frukt og brokkoli og avocado og frys til ispinner. Så har du noe godt å sutte på utover kvelden ☺
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Puss tennene ✌🏼 Så får du ikke lyst på snop 😅 Anonymkode: 6b3d4...90f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #11 Skrevet 5. januar 2018 Kast sjokoladen i søpla! Pass på at den er åpnet og havner i skikkelig møkk! Og så lar du vær å kjøpe sjokolade fra nå, du kan jo ikke spise noe som ikke er der 😉 Anonymkode: f6509...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå