Gå til innhold

Godtesyk!! Hjelp-stopp meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å venne meg av å spise så mye godterier! Men klarer nesten ikke å holde meg! Er god og mett etter taco middag, men jeg er allerede i kjøleskapet får å se på sjokoladen som ligger der 😬Er det mulig! Skal på ferie om 14 dager, og skal prøve å holde meg helt uten godteri og alkohol! Hjelp... redd jeg kommer til å sprekke! Gi meg råd for å klare å holde meg!!! 😬😖🙏🏻

Anonymkode: 4bd00...0e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har med nød og neppe klart å holde meg uten siden 1.januar og har trent hver dag 🎉✨Dagtid er enkelt å la være å spise godterier, men når kvelden kommer må jeg ta meg skikkelig sammen!!!! Det er så vanskelig! Hadde vært nydelig og gått ned 2 kg før ferien! 😎😜

Skrevet

Kanskje du kan kjøpe deg mørk sjokolade? Jeg fikk Premium appelsin og mandel til jul. Den er god, men jeg er ikke fysen på den. 

Anonymkode: cfd05...c14

Skrevet

Ja, bedre med mørk sjokolade enn potetgull og vanlig melkesjokolade! Takk for godt råd 😉👍

Hi

Skrevet

Spis gulerøtter, come on...just try it

Anonymkode: 97dbc...eb6

Skrevet

Sliter med det samme, er på en aldri så liten slankekur etter julen og vet det ligger en Stratos i kjøleskapet. 

Normalt sett så lar jeg vær å ha godteri i huset, ikke engang i helgene, for så lenge jeg ikke har, så klarer jeg å holde meg  unna. Men dessverre denne sjokoladen er fra julen og den ligger å roper på meg 😱

Normalt sett når jeg har lyst på noe godt, eller vare har lyst på sukker, så tar jeg et glass light brus, selv om jeg ikke synest det er veldig godt, så føler jeg at det tar litt av søtsuget. 

Ellers så har jeg vaniljekesam og frukt i kjøleskapet, lager en liten blanding av dette og leiger frem stålviljen og prøver så godt det lar seg gjøre å ikke finne på å bake noe godt😀 I verste fall går jeg til sengs, hvis det er på kveldstid, bare for å klare å styre unna søtsuget.. 

Anonymkode: 410c0...c9e

Skrevet

Lag smoothie av frukt og brokkoli og avocado og frys til ispinner. Så har du noe godt å sutte på utover kvelden ☺

Skrevet

Puss tennene ✌🏼 Så får du ikke lyst på snop 😅

Anonymkode: 6b3d4...90f

Skrevet

Kast sjokoladen i søpla! Pass på at den er åpnet og havner i skikkelig møkk! Og så lar du vær å kjøpe sjokolade fra nå, du kan jo ikke spise noe som ikke er der 😉 

Anonymkode: f6509...941

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...