Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Ved bruk av prevensjon som både p-piller og at kondomen sprakk? En venninne påstår at hun ble gravid etter å hatt sex EN gang og de brukte kondom og hun var på p-piller! Anonymkode: f4d1c...762
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 1) at hun har hatt usannsynlig uflaks 2) at hun må lære seg å træ på kondom. Det lar seg fint gjøre uten at det sprekker 3) hun bør vurdere abort snarest. Hvis de virkelig har brukt både kondom og p-piller er det jo åpenbart at dette ikke er et ønsket barn. Anonymkode: 5ccc2...ebd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: 1) at hun har hatt usannsynlig uflaks 2) at hun må lære seg å træ på kondom. Det lar seg fint gjøre uten at det sprekker 3) hun bør vurdere abort snarest. Hvis de virkelig har brukt både kondom og p-piller er det jo åpenbart at dette ikke er et ønsket barn. Anonymkode: 5ccc2...ebd Hvorfor skal hun lære seg å ta på kondom på han? Anonymkode: f4d1c...762
Hengebukksvinet Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 (endret) Det har jeg vondt for å tro på.Godt mulig at hun egentlig har lyst på barn og har gjort dette bevisst.Også skal hun selvsagt beholde,ikke sant?Selv om hun gir inntrykk av å absolutt ikke ville ha barn,i og med at det ble brukt både p-piller og kondom.Nei dette har jeg ikke mye tro på😂 Endret 5. januar 2018 av Hengebukksvinet
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal hun lære seg å ta på kondom på han? Anonymkode: f4d1c...762 Det er vell helt normalt at dama kan ta på kondom, på lik linje som mannen gjør det? Anonymkode: e4aa1...eaa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Det har jeg vondt for å tro på.Godt mulig at hun egentlig har lyst på barn og har gjort dette bevisst.Også skal hun selvsagt beholde,ikke sant?Selv om hun gir inntrykk av å absolutt ikke ville ha barn,i og med at det ble brukt både p-piller og kondom.Nei dette har jeg ikke mye tro på😂 Veldig rart ja.. så det er ikke mulig at det skjer da, da må jo hun har laget hull i kondomen og latt vær å ta p-piller.. Anonymkode: f4d1c...762
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har sagt til min venninne at hun bør ta abort... Anonymkode: f4d1c...762
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal hun lære seg å ta på kondom på han? Anonymkode: f4d1c...762 Fordi hun åpenbart må ta ansvar selv ettersom det er hun som så lett blir gravid. Anonymkode: 5ccc2...ebd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig rart ja.. så det er ikke mulig at det skjer da, da må jo hun har laget hull i kondomen og latt vær å ta p-piller.. Anonymkode: f4d1c...762 Selvfølgelig GÅR DET AN. Sannsynligheten er ikke gigantisk, men mulig. Brukerfeil på begge produkter. At kondom ble tatt på etter at han hadde "vært innom" først. Glemt pille. 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har sagt til min venninne at hun bør ta abort... Anonymkode: f4d1c...762 Nå vet ikke jeg hvor ganle dere er, hva slags forhold hun har til mannen, hvordan livet hennes ser ut, men du har vel ikke egentlig noe med dette? Synes ikke du er så kul venninne som lufter hennes sak på internett. Anonymkode: c03b4...b59
sug lut Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 52 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Det har jeg vondt for å tro på.Godt mulig at hun egentlig har lyst på barn og har gjort dette bevisst.Også skal hun selvsagt beholde,ikke sant?Selv om hun gir inntrykk av å absolutt ikke ville ha barn,i og med at det ble brukt både p-piller og kondom.Nei dette har jeg ikke mye tro på😂 I og for seg mulig, men lite sannsynlig om hun i tillegg har tenkt å beholde, ja. Typisk ressurssvak start på foreldrerolle og oppfølgingen blir sjelden mer imponerende.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #11 Skrevet 5. januar 2018 7 minutter siden, sug lut skrev: I og for seg mulig, men lite sannsynlig om hun i tillegg har tenkt å beholde, ja. Typisk ressurssvak start på foreldrerolle og oppfølgingen blir sjelden mer imponerende. Ja heldigvis så vurderer hun nå å ta abort etter at jeg sa fra til henne... Skal man ha barn må man planlegge.. Anonymkode: f4d1c...762
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #12 Skrevet 5. januar 2018 Noen er visst gudsjammerlig fruktbare.. Ville ha tenkt meg ekstra godt om før jeg hekket på noen hvis jeg var i hennes sko! Anonymkode: 162a4...fd1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #13 Skrevet 5. januar 2018 Det skjedde her, men da hadde jeg begynt på p-piller uka før derfor brukte vi kondom i tillegg. Ingen av oss merket noe til at kondomen sprakk, men det må den ha gjort. 2 mnd senere kom jeg til gyn for å sette inn spiral, men da var det et bankende hjerte på ultralyden gitt. Vet det var den gangen siden vi kun hadde hatt sex en gang i hele den perioden. Fytti så sjokkerende det var. Valgte å beholde under tvil og endte opp med svangerskapsdepresjon og full pakke siden timingen var helt elendig. Men vi har heldigvis både plass, energi og økonomi til det. Håper hun tenker seg godt om. Nå er det spiral på meg og sterilisering på mannen. Anonymkode: 3f629...58a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #14 Skrevet 5. januar 2018 Jammen glad jeg ikke har en vennine som deg! Hadde en vennine sagt at jeg burde ta abort bare fordi graviditeten ikke var planlagt,så hadde ikke vi vært venniner lengre! Å si at en bør ta abort er utrolig frekt og overhodet ikke noe som passer seg å si! Jeg ble også gravid uten at det var planlagt,heldigvis var det ingen idioter som kom med ett så forferdelig dårlig råd som det du ga til venninen din.Mine venniner og familien støttet meg uansett hva jeg valgte å gjøre i situasjonen. Jeg ble alenemamma i en alder av 23 år men det gikk helt fint å vi ha klart oss veldig fint. Nå går han på skole å lærerene skryter av at han er flink på skolen og at han er godt likt av de andre barna i klassen. Anonymkode: da4e9...a38
Fru Banderas Skrevet 5. januar 2018 #15 Skrevet 5. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har sagt til min venninne at hun bør ta abort... Anonymkode: f4d1c...762 Det hadde vært grunn nok for meg til å aldri snakke med deg igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #16 Skrevet 5. januar 2018 Hvorfor ikke. Jeg gikk på p-pillen, var svært nøye, mannen hadde fått beskjed om at han ikke ville klare og lage barn på den naturlige måten. Lavt antall, flertallet døde og deformerte. Jeg ble gravid. Og jeg blir gravid alt for lett. Steriliserte meg etter siste barnet, men hopper av i svingen og. Er fortsatt redd for å bli gravid. Anonymkode: 201ec...4fa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #17 Skrevet 5. januar 2018 Altså, mitt spørsmål er hvorfor de brukte kondom når hun likevel gikk på pillen. De fleste anser pillen som sikker nok. De fleste som bruker kondom når de går på pillen så er det fordi de har glemte en pille eller 2, gjør men det og kondomen sprekker kan man godt finne på å bli gravid.... Anonymkode: 56034...f28
Hengebukksvinet Skrevet 5. januar 2018 #18 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Altså, mitt spørsmål er hvorfor de brukte kondom når hun likevel gikk på pillen. De fleste anser pillen som sikker nok. De fleste som bruker kondom når de går på pillen så er det fordi de har glemte en pille eller 2, gjør men det og kondomen sprekker kan man godt finne på å bli gravid.... Anonymkode: 56034...f28 For å beskytte seg mot seksuelt overførbare sykdommer antagelig.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #19 Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså, mitt spørsmål er hvorfor de brukte kondom når hun likevel gikk på pillen. De fleste anser pillen som sikker nok. De fleste som bruker kondom når de går på pillen så er det fordi de har glemte en pille eller 2, gjør men det og kondomen sprekker kan man godt finne på å bli gravid.... Anonymkode: 56034...f28 Hørt om kjønnssykdommer? Anonymkode: ab742...a3a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #20 Skrevet 5. januar 2018 Du virker som en sjalu venninne! Hva slags rett har du til å be andre ta abort. Jeg hadde blitt drit forbanna om min venninne sa dette til meg. ikke prøv å lek detektiv, det er ikke din jobb og ikke du har noe med. Det finnes jo folk som til å med har vært sterile og som har blitt gravide, og det er absolutt ikke umulig at din venninne forteller sannheten. Det at noen går på prevensjon og ikke planlegger å få barn trenger ikke bety at barnet er uønsket, hvis det skulle skje! Anonymkode: cf2ef...074
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #21 Skrevet 5. januar 2018 Som sagt ble jeg ufrivellig gravid men barnet var veldig ønsket så fort jeg fant ut at jeg var gravid likevel. Anonymkode: da4e9...a38
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #22 Skrevet 5. januar 2018 2 timer siden, Fru Banderas skrev: Det hadde vært grunn nok for meg til å aldri snakke med deg igjen. Hykleri. Du ønsker deg jo ikke barn hvis du bruker to ulike prevensjonsmidler for å unngå det. Reaksjonen er i så fall bare stoltheten som sier "ingen skal få instruere meg". Anonymkode: cadaa...d02
Fru Banderas Skrevet 5. januar 2018 #23 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hykleri. Du ønsker deg jo ikke barn hvis du bruker to ulike prevensjonsmidler for å unngå det. Reaksjonen er i så fall bare stoltheten som sier "ingen skal få instruere meg". Anonymkode: cadaa...d02 Hykleri meg midt i ræva. Det er fullt mulig å gjøre de tiltak man kan for å unngå svangerskap, men likevel være helt klar på at man beholder dersom svangerskapet ikke var mulig å unngå tross tiltak lizm. Videre er det fullt mulig å kaste venner i søpla for den holdningen der. Kritierier kalles det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #24 Skrevet 5. januar 2018 Hun er vel veldig fruktbar da... Jeg har flere ganger blitt gravid selv om vi har brukt prevensjon. Både p-stav og p-piller (tre ulike merker).Har til og med blitt gravid siste dag i mens... Slå den. Nå har jeg blitt gravid med kondom, men det var brukerfeil da. Vi tjuvstartet samleie før vi tok på kondom. Kan jo også legge til at jeg mangler en eggleder og har en livmor full av muskelknuter. Noen er rett og slett veldig fruktbare. Hvis hun har tatt p-piller riktig og ikke har hatt noe omgangssyke o.l er det viktig at hun rapporterer det inn. Tror veldig få gjør dette og derfor mistenker jeg at p-piller ikke er så sikker som man skal ha det til! Anonymkode: 0d9c3...2e7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #25 Skrevet 6. januar 2018 Jeg bruker spiral og mannen er sterilisert. Tror ikke jeg kunne tatt abort. Selv om graviditet er noe jeg ikke vil igjen. Tenker hun har hatt maks uflaks. P-piller er jo ikke 100 % sikkert ei heller kondomer. Det eneste som er helt sikkert er avholdenhet eller sex med personer av samme kjønn. Anonymkode: 8d374...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå