Gå til innhold

Jeg har hatt diare/løs mage i ca 3 mnd. Hva kan det være?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I starten mente jeg det kunne være magevirus fordi både sønnen min og kompisen hans også hadde det. Men til sønnen min stoppet det etter en uke, jeg har det ennå, 3 mnd etter. 

Hva kan det være? Er jeg muligens blitt intolerant for noe? Har ikke endret spisemønster.

Anonymkode: bef83...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde det samme som deg, viste seg at jeg manglet b12. Med en gang jeg begynte på det så roet magen seg. Så vil anbefale deg å ta en sjekk

Anonymkode: 7ccd8...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det akutt at du må løpe på wc, eller er du bare løs i magen når du er på wc? 

Anonymkode: 8f10e...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare må restarte hele systemet litt?

Ville gått i helsekosten og kjøpt en intensivkur med probiotika/melkesyrebakterier. De har intensivkurer som skal tas i 30 dager som har mange flere bakterier enn de du får på apoteket.

Ville da tatt en ukes tid med bare lettfordøyelig mat, drukket bare vann (ikke kaffe, brus o.l.) og tatt en sånn kur f.eks den fra udos choice (heter den ikke super 8 eller noe sånt)

Anonymkode: 8ff54...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det akutt at du må løpe på wc, eller er du bare løs i magen når du er på wc? 

Anonymkode: 8f10e...d13

Som regel veldig akutt ja, men noen ganger ikke. Varierer.

Anonymkode: bef83...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg starter med en legetime jeg, så får vi evt utelukket diverse. Rådet om prebiotikakur skal vurderes 👍

Anonymkode: bef83...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...