Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Hva er mest vanlig, invitere bare sitt kjønn eller alle barna i klassen? Anonymkode: b6f84...d41
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Begge deler har vært vanlig her. Spørs kor mange dei er, og kor god plass en har. F. eks. om en låner gymsalen på skolen er det enkelt å ha alle. Eller om det er om sommeren og en kan ha ute-bursdag. Skal en ja lekeland-bursdag hadde eg syntes det var for dyrt å invitere 20 stk. Men om 2 feirer sammen, går det greit med alle. Vi har hatt begge deler, og av og til blir de invitert i jente-bursdager, men som oftest ikkje. Anonymkode: df73c...758
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Takk for svar, det er på våren, vurderer enten guttebursdag på lekeland eller alle hjemme. Vi har plass, men erfaringen fra barnehagebursdag var at barna gikk beserk. Hoppet i sofaen og prøvde å rive til seg pinjataen 🙈 Er også litt dårlig på hvilke aktiviteter vi kan finne på.... Hi Anonymkode: b6f84...d41
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Hvis klassen er stor, er det vanlig med alle i samme kjønn. Trir jeg har opplevd én eneste gang at noen har invitert hele klassen på 28 barn hjem til seg. Anonymkode: c002c...f91
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Her er det 40 elever i 3.klasse og 52 elever i 5.klasse (jeg har en i hver klasse) så her er det få som inviterer hele klassen. Men det skjer innimellom at noen går sammen og leier f.eks ungdomsklubben og inviterer til klassefest med pizza og disco, det er veldig koselig. Jeg har mai-barn så jeg har tatt meg fri fra jobb en dag og invitert alle av samme kjønn hjem i hagen rett fra skolen. Vi bor kort vei fra skolen så da går bare alle hit etter siste time også griller vi pølser og leker i hagen til foreldrene henter dem etter jobb. Det har vært veldig vellykket her, legger ut alt mulig av uteleker, pledd på plenen så de kan ha piknik osv, har noen typiske 17.mai leker som blikkbokstårn og erteposer til å kaste o.l. Anonymkode: b4c07...579
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Her er begge deler like vanlig, 19 stk i klassen. Mange slår seg sammen, så jeg synes det er flott med de som inviterer hele klassen så det blir litt mer enn 3 bursdager å gå i i løpet av et år. Anonymkode: 9331e...d6b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Her er det bare vanlig å innvitere samme kjønn. Anonymkode: 45027...53c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 Her er det alle guttene eller alle jentene. Anonymkode: 120f1...79b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Her er de bare 9 stk i klassen, så alle inviteres. Vi gjorde det samme i barnehagen hvor de var 18 stk. Anonymkode: c0440...622
Superdolly Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 Her hvor jeg bor er det mest vanlig å invitere alle av samme kjønn, men noen har også bedt hele klassen. Men dette må jo tilpasses etter hvor stor klasse ditt barn går i. Det er jo forskjell på om de går i en klasse med 50 elever, eller om de går i en klasse med 15 elever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå