Gå til innhold

«God i sengen»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger dere i «god i sengen». 

Hva gjør en mann som er god i sengen og hva gjør dere som hører at dere er det? 

I tillegg lurer jeg på, snakker dere mens dere har sex? Jeg synes det blir så kleint 🙈

Anonymkode: f6976...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det for oftest handler om at man har god kjemi. Noen bare blir man veldig kåte sammen med også blir sexen bra, mens andre finner man ikke helt tonen med, så blir det kjedelig. 

Klart jeg snakker. Stønner mest, riktignok. ;)

Skrevet

God kjemi helt klart ☺️ Og tenker på om jeg også nyter sexen.

snakker under akten mellom stønning 🙊 i går måtte jeg informere han om at jeg hadde klippet tåneglene før jeg kom opp i senga menst vi var godt i gang 😅 Vi har mye humor med oss opp i senga,  noe jeg syns er viktig 😀

Anonymkode: 1d90f...827

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva legger dere i «god i sengen». 

Hva gjør en mann som er god i sengen og hva gjør dere som hører at dere er det? 

I tillegg lurer jeg på, snakker dere mens dere har sex? Jeg synes det blir så kleint 🙈

Anonymkode: f6976...56c

"God i sengen" innebærer for meg to ting:

1) en lidenskapelig person som er breddfull av lyst og som hengir seg til nytelsen, uten forbehold 

2) at samme person i tillegg har en viss følsomhet og inntrykksvarhet; at han fanger opp hva jeg liker og lytter til mine signaler, sånn at vi faller inn i samme rytme, har felles stigningskurve, kan dyrke hverandres nytelse samtidig som vår egen osv.

Når det gjelder snakking: kommer litt an på hvor godt man kjenner hverandre. Til en ektefelle som man har kjent i 10 år går den replikken om tåneglene kanskje an å si. Men med en nyere partner ville jeg ha holdt meg litt mer til saken! Selv snakker jeg ikke mye, men det unnslipper meg innimellom noen oppmuntrende tilrop "ja, ja", "sånn ja" eller "mer" i tillegg til klynk og stønn. Er det en kjæreste jeg ligger med, så blir det litt koseprat også, som "elskling, elskling", og vil jeg justere hva han gjør, så sier jeg selvsagt "sakte, sakte", "hardere!" eller noe sånt. 

Anonymkode: a70ac...acf

Skrevet

For meg er god i sengen omtanke og å tilfredsstille den andre. Ikke bare tenke på seg selv og egen tilfredsstillelse. 

Anonymkode: 6623b...e49

Skrevet

God til å bruke hendene sine! Det er det viktigste av alt for meg, jeg kan ikke få orgasme uten det. Ellers... at han har humor, elsker sex, synes kvinner er fasinerende og fantastiske, er varm og omsorgsfull og samtidig kan være dominerende og bestemt. For meg henger "god i senga" ofte sammen med hvordan en mann er ellers, selvsikkerhet og humor er det viktigste. Og selvfølgelig er det alltid avhengig av kjemi, noen kan tenne meg helt vanvittig bare med et blikk, mens andre bare er kjedelige (for meg) uansett hvor kjekke og greie de er. 

Anonymkode: 3e517...abb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...